En skön helg är slut...

Hej alla mina bloggvänner! Jag är så glad över att så många har hälsat på mig under helgen!!!

Det känns lite trist att helgen är över.. den blev precis så härlig som jag förväntade mig - förutom att vädrets makter gjorde så att vi fick ändra på en del  planer! Men vad gör det när man ändå får träffa nära och kära.
Vi har bott ute i stugan i stort sett hela helgen, varit ute på promenader, ätit och druckit gott, och myste en hel massa.

image126
Med tända ljus glömmer man att vinden tjuter i knutarna......

image127

Utomhus var det riktigt lugnt om kvällarna...image128
Mina stackars påskliljor fick ett vackert snötäcke på sig.. (lördagkväll)
image125
Ledsen att bilderna inte blev bättre.. men det var rackarns mörkt....

Med dessa bilder önskar jag er
GOD KVÄLL!
Kommer att titta in till er under kvällen men...... måste förbereda min IKEA-resa imorgon!
Lucky me!
Kram!
Liza

Kommentarer
Postat av: Thea

Fina bilder - särskilt den första, sååå mysigt!
Ha en givande dag imorgon.

Kram

Postat av: Fridasfunderingar

Åååååh så trevligt med IKEA!Mysiga stugbilder!

2007-04-10 @ 15:44:50
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback