Utmanad.....

Har blivit utmanad av Thea:
Nämn något som gjorde dig glad igår
: jobbade i Huvudinfo på PSG och lyckades lösa en massa problem.. sjöng med två av döttrarna (och maken) på ledarträffen, ett tio minuter långt ABBA-potpurri - och det blev mycket uppskattat!
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? Gick omkring i lägenheten och plockade undan
Det sista du sa högt? Sist jag såg dem var de på balkongbordet.. (om makens "borttappade" glasögon)
Det senaste någon sa till dig:  Jaha, är de där dom är!! Hej då! Syns sen! (maken)
Vad har du druckit idag? The och vatten
Vad var det senaste du åt? En hårdbrödmacka med skinka och grönsaker på
Vad var det senaste du köpte? Påslakan, örngott och underlakan till mig och maken! Jättesnyggt i 2 olika beiga färger!! Köptes i fredags...
Vad är det för färg på din ytterdörr? Ska föreställa teak tror jag....
Vad är det för väder hos dig nu? Molnigt, ca 21 grader och vindstilla - hoppas på sol!!
Godaste glassmaken? Gammeldagsvanilj och choklad.... mums!!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja!
Sover du tungt? Sällan! Har alldeles för mycket värk i min rygg! Usch, nu klagar jag igen!
Drömmer du mardrömmar? Ja, det händer
Trivs du med ditt jobb? JAAAA! och har jättefina arbetskamrater!!
Favoritklädsel? Jeans.
Favoritlåt just nu? Opps! Är allätare men lyssnar just nu på: Heaven (Brian Adams), I can´t make you love me (Bonnie Raitt), I´am already there (Lonestar)... förlåt, kan inte välja en!!
Vad ser du om du tittar till höger?  En keyboard och en stringhylla
Vad gör dig glad just nu? Att alla mina nära och kära har det bra och att jag har semester tre hela veckor till...
Vad ska du göra härnäst? Gå en sväng på Åhlens, sedan ner på PSG
Höger el vänsterhänt? Högerhänt.. men använder vänster hand ofta ( är väl ganska mycket både och)
Humör just nu? På topp!
Favoritgodis?  Choklad
Kläder just nu? Korta blå jeans, vitt linne och en turkos topp från Esprit sport
Sommarplaner? Njuta av livet. Börja varje morgon med yoga på stugbron (underbart)! Pyssla med nya projekt ute i stugan, umgås med nära och kära och ta dagen som den kommer...... 
Hur många kuddar sover du med? Två
Spelar du ngt instrument? Klaviatur till husbehov - sjunger helst
Morgon eller nattmänniska? Både och.. men mest natt
Vad är viktigast för dig? Hälsan!!!
Är du kittlig? Nej!
Snarkar du? Det har jag aldrig hört!!!
Stjärntecken? Våg
Äckligaste insekten? Larver av alla slag och sniglar, *ryser*
Stökigt el välstädat? Välstädat!!!! Har blivit kallad rabiat pedant av mina döttrar när de var yngre - vill tillägga att det är en STOOOOOOR överdrift!!!!
Längtar du mest efter just nu? Att åka ut till stugan!!!

Utmanar: Barbro och Eva och Maria !

Ha en skön dag!
Liza

Kommentarer
Postat av: Mariakoden

Tack! Antar utmaningen!!!
Kram på dig!!!!

Postat av: Zassi

Roligt att läsa :) Jag har oxå blivit utmanad, så det finns att läsa hos mig oxå :)
Hoppas du haft det bra på sommarspelen!
Och du, vilken superfin utetoa ni har! Smart med spegeln - det var jättefint :)
Tjing//Z

2007-07-01 @ 14:21:50
URL: http://katterochpasta.blogg.se
Postat av: Lisa

Heeeeej kvinnan! Vad kul att höra ifrån dej! Hoppas helgen gått bra!*kram*

2007-07-01 @ 14:36:55
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se
Postat av: Thea

Kul att läsa!
Ha en bra kväll/kram från mig.

2007-07-01 @ 15:40:07
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Vicke

Jätterolig läsning:)
Kram

2007-07-01 @ 21:40:15
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: EVA

Hej vännen !
Klart jag hänger med !!! SÅKLART ! Himla kul läsning...
Hoppas helgen gått bra och att du inte är helt slutkörd efter alla frågor mm...
JÄTTEKRAM till dig vännen !

2007-07-01 @ 22:10:46
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Barbro

Utmaningen är nu besvarad!! kram vännen

2007-07-01 @ 23:10:45
URL: http://www.barbros.blogg.se
Postat av: Fridasfunderingar

Hmmmm......stor överdrift är en KLAR UNDERDRIFT!!!!

2007-07-02 @ 17:18:28
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback