Mina små inköp på plats..


Hej bloggvänner!
Har haft lite mycket ihelgen (fast den varit rolig) men var ut och hälsade på flera av er igår kväll..
Eftersom kvällen är planerad - låter väl viktigt, eller hur? - så blir det ett kort inlägg idag!

Köpte ju några krukor före helgen och nu har de flesta kommit på plats, ska erkännas att de har valsat runt en del, och om jag känner mig själv rätt kommer de att byta plats många gånger... Vet inte hur ni gör, men jag flyttar runt mina saker från rum till rum för då känns de ju som nya.

Konsekvent som jag är börjar jag med att visa blommorna som jag köpte. De hamnade i en av mina favoritkruk/vaser. Den har funnits i mitt hem ett par år nu och den tröttar jag aldrig på!

image63
Den låga vita krukan hamnade i vardagsrummet:

image62

Och slutligen de två vita högre krukorna - i köket (fick investera i nya blommor också - krukorna är inte så vida:

image64

Den runda kommer att få flytta ut på stugan (tror jag) skulle bli jättefin där... funderar på att köpa den högre modellen också.... kommer tid - kommer råd.....

Hinner inte skriva mera idag eftersom jag ska iväg och träna!  Gruvar redan för  det är ett  bra tag sen sist och träningsvärken lär sätta in (känner av den redan fast jag inte har börjat) *ler*

Tittar in till er efter träningen!
Kram och ha en skön kväll!

Alla foton som vanligt privata (OBS! ingen kan ta så sneda foton som jag *suckar*)

Kommentarer
Postat av: EVA

Jättesnygga krukor !
Hoppas att träningen går bra ! Jag är ingen träningstokig precis, utan jag nöjer mig med lite promenader då och då...

KRAM EVA

Postat av: Frida

Snygga krukor! Sen är det ju en konst att ta sned foton också. Kanske ditt signum helt enkelt?! ;)

2007-03-19 @ 19:08:02
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Thea

Vad bra det blev, fina växter och fina krukor.
Ha en bra kväll!

2007-03-19 @ 23:22:39
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej! Vad fint du har i erat hem =) Trevligt att träffa dig på gymmet igår kväll. Hoppas du inte har allt för ont idag. Ha en trevlig dag.

2007-03-20 @ 09:15:47
Postat av: Kix

Va fint det blev! Kul med lite nytt i fönstren!

2007-03-20 @ 12:59:55
URL: http://kixkoll.blogg.se
Postat av: Rubenadriana

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2008-08-20 @ 13:34:50
URL: http://rubenadriana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback