Vår i luften...

Vilken fantasktisk helg... vackert väder.... varmt.... takdropp... och
SNÖRAS....
Så här såg det ut på stugbron idag....

stugan
Foto: privaimage88t och snett som vanligt.. stugan lutar inte (bara jag)

Tur att man har en stor, stark karl som är duktig med skyffeln!!!!  (hoppas han läser detta - borde ge bonuspoäng)!!!
Tog tyvärr ingen efter-skottnings-bild men en del foton inne i stugan som jag tänkte visa er... dock inte idag.. utan kanske imorgon... renoveringen av stugan! (Har märkt att det är ett stort intresse bland alla "bloggers" - renovering alltså)..  jag älskar att se hur andra har fixat smarta lösningar och gjort om hemma!!! gärna med före/efter bilder..

Förresten, finns det något mysigare än att fika/grilla korv ute? Vi satt på en snösoffa på altanen på baksidan (som händige maken hade fixat = mer bonuspoäng) och bara myste - så mycket att jag glömde att ta fram kameran och föreviga det hela!

Nu är kvällen här och vi är åter tillbaka i "storsta´n" - återstår bara förberedelser inför veckan, jobb, träning *pustar*  och förhoppningsvis en god middag på restaurang med mina härliga systrar och min rara mamma...

Med detta otroligt "tjorviga" inlägg
Önskar jag er en skön söndagkväll!
Kram / Liza
Balkong



Kommentarer
Postat av: Thea

Så ni har oxå haft det mysigt i vårsolen utomhus idag=)
Ni har det så mysigt vid er stuga.

Ha en bra kväll du mé!

Postat av: EVA

Visst var det en underbar dag !!!
Vi satt ute på bron, barfota och med jeansen uppkavlade, och drack en kaffetår och bara mådde gott ! Maken "dikade" bort lite vatten och dottern skottade bort lite snö...(måste få bort den fort så studsmattan kan tas fram...).
Fortsätt med renoveringsbilder...det är så kul att få se !

KRAM EVA

2007-03-25 @ 23:17:05
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Lilla My

Så mysigt med stugbesök.Kram och ha en bra dag

2007-03-26 @ 08:51:31
URL: http://bibbi.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback