Morsdag...

På söndag är det dax igen för MORS DAG!

Foton  från Cult designs jättefina produktpresentationsfolder.... hoppas att jag inte blir stämd nu!!
image254image255
Jag brukar aldrig komma på något att önska mig till mors dag, då jag inte tycker  att barnen behöver köpa någonting. Det viktigaste för mig är alla stunder vi har tillsammans under året..... Men om någon skulle insistera på att köpa någonting så varför inte någonting från Cult designs sortiment... det är ju en klar favorit!

En annan dröm jag har är att äga en sådan... Tänk er denna med en mjuimage256k dyna, en bra bok (Stieg Larssons nya)
ett glas vin eller kaffe, radion på med soft musik.... behöver inte någon pool!!!! Bara mysa!!! och bli alldeles härligt brun!!
Visst låter det härligt somrigt.... 

Den bästa presenten jag kan få är ändå att barnen med respektivt och barnbarnen kommer och äter tårta och myser med oss!

Ha en skön måndagkväll!
Kram!

(Solstolen/foto från Jysk bäddlagers nya broschyr)
                                                                                                                     
 

Kommentarer
Postat av: EVA

Mmmm vilka fina presenttips du ger dina nära och kära...jag tipsade mina för nån vecka sen...hehe !
Nu är vi hemma igen och resan gick så bra och vi har haft så himla kul och mått så gott !
KRAM EVA

Postat av: Lilla My

Jag har tipsat mina barn eller min man eftersom barnen inte har ekonomiska förutsättningar för min drömlista.Jag nöjer mig med att de är mina barn och att jag får vara deras mamma.(ååså en pappelinamatta=).Kram

2007-05-21 @ 23:23:31
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: Mariakoden

Själv önskar jag mig en 4 åring som inte är så trotsig....
PUH. Så skönt när han har somnat...testar sin mor så jag blir lite trött....
Finfina grejjs du önskar! Hoppas du får nåt kul!!!
Kram å gonatt!!

2007-05-21 @ 23:25:34
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Thea

Du låter precis som min mamma...tycker inte att vi behöver köpa nåt till henne, utan det viktigaste är att vi kommer...
Ja, underbara Cult. Känner att jag vill ha fler saker därifrån.
Ha det/kram

2007-05-21 @ 23:30:14
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Vicke

Cult har så mycket fint skulle gärna få något utav det till morsdag;)

2007-05-21 @ 23:35:14
URL: http://www.vickes.blogg.se
Postat av: sannaslillavrå

Jag skulle också vilja ha Cult-grejer i mors dags-present. man kanske ska lägga katalogen uppslagen lite strategiskt hemma.....*ler*
Åh den där stolen skulle jag vilja ha just nu. Har inte sovit mycket i natt. Sonen hade ont i öronen och var ledsen hela natten, så jag fick försöka sova med honom sittandes i soffan....suck.
Men det var ju tur att han somnade till slut i alla fall.
Kramis
Sanna

2007-05-22 @ 10:32:30
URL: http://sannaslillavra.blogg.se
Postat av: MO

Ja det är inga dåliga grejer, solstolen ser härlig ut. Barnen brukar köpa nåt litet bara, jag blir alltid barnsligt glad över en inredningstidning. Maken brukar sen "hjälpa" dem att köpa nåt lite "mer". Är heller inte så förtjust i alla dessa dagar då man ska firas och fira. Födelsedagar och jul är något helt annat. Kram Maria

2007-05-22 @ 18:12:03
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: Pernilla

Jaa på söndag är det morsdag.. Sambon frågade just när han såg tv-reklamen.. "Är det Mors dag på söndag"?? Han fick bara ett flin från mig, så han fattade vinken.. :D
Han tyckte nog dock att jag kunde fixa det bäst själv med lite shopping i Malmö på lördag! Hahahaha
kram kram

2007-05-22 @ 18:57:39
URL: http://www.perlan.org
Postat av: Karin

Hoppas du får något bra! Detta blir min första morsdag, spännande. Det blir kanske inte så mycket från min lille pojke som bara är 9 mån. Hoppas dina barn kollar in din blogg så kan de få lite tips!

2007-05-23 @ 08:39:10
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Frida

Klart att du inte blir stämd! Jättekul att du gillar våra saker!

2007-05-23 @ 09:46:36
URL: http://www.cultdesign.blogg.se
Postat av: Barbro

Du kommer säkert att få något fint! Har inte hunnit tänka så mycket på mors dag.... måste hitta på något till mamma och svärmor slår det mig.... Har själv fått några dagar i Sthlm så jag kan inte klaga!! Fina kuddar!! Hade själv en kuddsykväll för några veckor sedan. Det är mycket roligare än gardiner...

2007-05-23 @ 15:48:14
URL: http://www.barbros.blogg.se
Postat av: Liza

Ewa: Skönt att ni är hemma igen.. och du hade ju en diger önskelista du också! Har fått veta att käre maken läser min blogg ismyg.. undrar om han fattar??
Kram!
Lilla My: En pappelina vore inte helt fel!! Kram!
Maria: Tyvärr finns det nog inga icke-trotsiga 4-åringar.. men man kan ju alltid önska! Kram!
Thea: OK! Men jag har ju faktiskt önskat mig någonting iår... har aldrig hänt förr..
Kram!
Vicke: Håller med Cult kan aldrig bli fel! Kram!
Sanna: Hoppas att sonen är bättre! Kram!
MO: Kramar räcker bra för mig också eller vad som helst - huvudsaken är tårtan!! Kram!
Pernilla: Jo, man får ge dem en vink då och då.. Hoppas att han uppfattade den! Kram!
Karin: Nej, niomånaders har inte fått shoppingen i blodet ännu.. men du får säkert många blöta pussar och kramar! Kram!
Frida: TACK! Var faktiskt lite orolig! Nu är jag lugn igen! Kram!
Barbro: Sanningen att säga så är det viktigaste att barn och barn-barn finns nära! Bryr mig inte ett skvatt om jag får något eller inte (men det har jag inte avslöjat för maken)! Kram!

2007-05-23 @ 23:30:51
URL: http://vardagslycka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback