Torsdag 3:e maj.... Helg snart!!!!

Så härligt - det är torsdag  och helgen är nära nu!!!!

Känner att jag måste uppdatera lite kring tidigare funderingar jag har haft...
Väggord: har inte lyckats bestämma mig ännu - velar fortfarande om vilket jag ska välja.... en sak vet jag bestämt och det är färgen - lite mörkare grå än väggen!!! Eller kanske vitt?? Se där inte ens det har jag lyckats bestämma..*pust* vad jag är jobbig!!!

Vet också att min anonymitet snart är tillända... känns lite "tungt"... men återkommer med det framöver.. när det närmar sig så att säga... Nu tycker ni säkert att jag velar, men jag vill ju dela med mig av det är roligt med er -  och vi kan väl låtsas som om jag bara är Vardagslyckan Liza ändå, även om ni får vet vad jag egentligen heter!!! *tummis*??
  
  hj?rta    hj?rta    hj?rta    hj?rta    hj?rta
Målat stenhjärta en favorit hemma hos mig...

Nog allvar för en dag!!! Nu är det ju snart helg och mest troligt ska vi åka ut till stugan - där finns massor att göra. Vi har inte krattat ännu och blombänkarna behöver snart få sig en översyn och rensas upp lite, eller rättare sagt mycket!
Sen ska jag måla planket, maken ska sätta ihop en garderob och "bygga" om lite i köket. .. Förhoppningen är väl att vi ska få i oss lite god mat och ha det lite lungt och skönt också men först ska jag på kalas imorgon kväll så färden till stugan blir antagligen på lördag.

Men ikväll ska jag syssla med detta.... Hittade så snygga torktrasor på Coop häromdagen...
                         
sm? saker
                                                             
Önskar er så en skön torsdagkväll!
Kram!





 

Kommentarer
Postat av: Zassi

Åh jag känner igen mig i det där. Jag har oxå bestämt mig för väggord... men vilken färg? Och ska jag ha på latin eller svenska eller? ..suck..

Du är vardagslyckan Liza även om du så heter Gunilla :)
Tjingeling//Z

Postat av: Vildängel

Nu blev jag ju rejält nyfiken - din anonymitet är tillända? *nyfiken i en strut tittar ut*

2007-05-04 @ 09:30:22
URL: http://vildangel.blogg.se
Postat av: Jenny

SJälvklart är du vardagslyckan ändå :) Jag blir dock lite nyfiken :) Ha en underbar helg! KRAM

2007-05-04 @ 09:52:12
URL: http://jennyshemochharmoni.blogg.se
Postat av: Mariakoden

Vad spännande...men jag kan ana vad somm kommer att hända!!!=O
Du ska skilja dig å gifta dig med Björn Kjellman...eller inte nä.
Lovar att sluta tjata om Björn!
Hur e läget då? Har lite fullt upp....Hinner inte hälsa på så mkt nu för jag jobbar mkt kvällar nu...
Så städsugen jag blev nu!! Måste köpa trasorna fr Coop!!
Snygga!!
Nu ska jag ut å springa...Vi ses!!
Kramar i massor från mig!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2007-05-04 @ 10:38:20
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Chrissie

Vilket fint hjärta! Angående anonymitet så tycker jag du skall göra som du själv vill, blogga anonymt eller att inte blogga anonymt - hur som helst så är det din vardagslycka jag finner och tar del av här.
Kram & trevlig helg!

2007-05-04 @ 11:51:12
URL: http://fredagssnack.blogg.se
Postat av: sannaslillavrå

hmmmm guuuud vad nyfiken jag blir!!! På det du säjer om din anonymitet....
Vilka jättefina diskdukar, måste åka förbi COOP och
shoppa lite tror jag. Trevlig helg
Kram
Sanna

2007-05-04 @ 12:51:22
URL: http://sannaslillavra.blogg.se
Postat av: MO

Det låter ju spännande, nu blev jag riktigt nyfiken, är det kanske drottning Silvia jag har "snackat" med nu ett bra tag.....Äsch, du får så gärna vara Vardagslyckan Liza, kan nog inte gilla dig mer ändå, om det nu visar sig att du är någon annan.(gillar dig nämligen precis som du är) Söta disktrasor, coop finns inte här längre, snyft..Ha en skön fredag, kram Maria

2007-05-04 @ 13:53:58
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: Camilla

Åh, vilka fina disktrasor!! :)

2007-05-07 @ 16:59:28
URL: http://sniiigel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback