Presenter....

Har idag varit och bloggfikat med Eva  , jagblommar-Maria och Fridasfunderingar på Piteås nya fina Galleria. Vi hade verkligen jättetrevlig - synd att inte fler kunde komma. Nu planeras en STOR-BLOGG-TRÄFF då vi hoppas att många ska kunna delta!!! Fick en födelsedagspresent ..TACK KÄRA VÄNNEN! Du vet att jag verkligen älskar stenar!!

presenter
Tänkte att ni skulle få glutta på mina andra presenter också...
Av barnen fick jag en kruka i Barockserien, vit/vit, jättesnygg! presenter presenter                   
Av maken ett silverhalsband, han vet precis vad jag tycker om♥♥







Av Lille I två fina målaningar som jag ska rama in och en ska få följa med mig till jobbet och pryda min vägg där.......
presenter


  






Svärmor kom med en ny fin blomma (vilket var tur för samma morgon kastade jag en som var rätt trött), gillar verkligen formen... plus bullar, rulltårta och småkakor..guld värt!
presenterSyrrorna och min mor kommer att bjuda mig på en mycket exklusiv middag med förrätt, huvudrätt och dessert!! Jättekul att bli utbjuden på mat och trevlig samvaro!
Dessutom kom lillasyster med för dagen nybakade bullar!! 
Har mycket gott om fika för närvarande så är någon fikasugen - titta förbi!!

Slutar detta inlägg med att TACKA EMMA för att hon har fixat med min layout.. tro mig det skulle jag aldrig ha klarat själv!! Behöver jag säga att jag är NÖJD! Om något krånglar så dröjer det sju veckor innan det kan åtgärdas!!
Såg att det blivit lite tjorv med bilder i tidigare inlägg men det får jag fixa så snart tid finnes!
TACK för alla GRATULATIONER! NU ÄR DET TACK OCH LOV ETT HELT ÅR KVAR INNAN DET ÄR DAX FÖR NÄSTA "FYLLERI"!
KRAM!
                                                       
Text och foto: © Liza, vardagslycka.blogg.se                           




Kommentarer
Postat av: EVA

WOW SÅ SNYGGT !!! Och vilket lugn jag fick då jag kom hit !
Och vad lättläst det blev för en som skulle behöva använda läsglasögonen mer...hihi !
Tusen tack för en jättetrevlig surrstund...nu fortsätter vi med vår planering !
*
Och jag vet att det blev lite sent på datorn idag / ikväll...hihi ! Men nu är det sängen som gäller ! Syns imorrn på tisdagstemat !
*
KRAM EVA

Postat av: Theasrum

Snygg sida! Gillar verkligen färgen.
Fina presenter och skoj att träffa andra bloggare.
Ha en bra dag.

2007-09-25 @ 08:33:06
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Fridasfunderingar

Vad fint smycket var, det hann jag aldrig se! Passar dig perfa! Tack för igår. KRAM!

2007-09-25 @ 10:25:19
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Helen

Det blev ju finfint på bloggen:)

2007-09-25 @ 10:55:18
URL: http://hilajns.blogg.se
Postat av: Maria-Jag blommar

Roligt att ses! Upptäckte just att länken till mig i texten var tokig...den ska sluta på blogspot.com. Nu hamnade man någon annanstans =)

2007-09-25 @ 11:11:46
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: Ingela

Hej härliga presenter
och stort grattis i efterskott
nice att din dag blev så bra!

2007-09-25 @ 16:30:04
URL: http://blogg.kvinnokraft.net
Postat av: Mariakoden

Grattis i förskott...i fall jag glömmer bort dig nästa år menar jag.....=)
Kram!!!

2007-09-25 @ 21:21:23
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: curlingmormor

Här var det verkligen ljust och fint, vilken fräsch känsla!!!! Vilka härliga presenter du har fått, teckningarna är ju så fina och kommer verkligen att pryda din vägg. Halsbandet blev jag riktigt avundsjuk på, mycket snyggt!!!
Kramizzzz

2007-09-25 @ 23:50:18
URL: http://curlingmormor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback