Äntligen fredag...

Hej alla ni mysiga människor där ute!
Måste börja med att be om ursäkt för att jag varit en urusel bloggkompis denna vecka. Eftersom jag är våg så måste jag förklar varför: det har varit fullt upp med sammanträden och jobb.. jobb...jobb! Nu är det skönt med helg och imorgon ska vi sjunga med familjen på "Samvaron"  det blir julsånger på vårt vis, på kvällen ska vi på fest i Nolia City Konferans.

På söndag har jag planer på att börja baka och göra lite annat gott som ska fylla våra magar under julhelgen. Har inga större ambitioner utan ska göra det jag tycker är roligt  och resten finns att köpa eller också får det vara. Jag känner mig så tillfreds med att ha tagit beslutet att INTE julstressa!! :D Maken har helt köpt min idé om en julgran kädd i silver och vitt,, trots att vi i källaren har en uppsättning röda kulor och massor med guldkulor - han är snäll min gullige make. Kul ska det bli med förändring i alla fall...

Nu önskar jag er en TREVLIG HELG och en skön 3:e ADVENT!!!


KRAM!
Liza


Ps. jag har tjuvtänt det tredje ljuset bara för er skull! :D



Text och foto: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anna B

Oj så fort det gick!...ha ha ha! Vi uppskattar självklart en liten tjuvstart! Kram anna

Postat av: Frida

Va? Gick han med på det?

Härnäst säger du väl att det inte blir några klättertomtar heller :)

Ses imorgon.

jag har klädångest.

Kram!

2008-12-12 @ 22:07:36
Postat av: Carina

Ha ha det ante mej att det är mitt stjärnteckens fel att jag hela tiden måste förklara mej har du nåt mer som jag bör veta eftersom jag är utpräglad våg i annat tex väldigt estetisk får inte "skära" sej färgmässigt om du förstår vad jag menar ;-)

Hoppas granen blir fin och ha en trevlig helg !!

2008-12-12 @ 22:09:06
Postat av: Åsa

Samma här, vi ska oxå byta färg på kulorna i granen i år, äntligen!

Trevlig Lucia önskar jag dig.

2008-12-13 @ 09:29:27
URL: http://hemmalycka.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej!

Tänkte just det att nu har hon minsann tjuvtänt de tredje ljuset. Trevlig helg på dig!

2008-12-13 @ 20:41:21
URL: http://jagblommar.blogspot.com
Postat av: EVA

Här vet jag inte hur jag ska få ut maken i skogen...och jaga en gran förståssss...hehe !

Tror nästan att jag ska börja se mig om efter en fusk i alla fall...jaa en gran alltså !

Kanske bra priser efter jul...suck...men då kan jag ju ta in den när jag vill...hihi ! Är ju inte så förtjust i fuskisar :D men bättre än ingen alls ! Men maken brukar fixa det trots lite suckar och stön och gnäll...hihi !



Bonussonen mår bättre men det blir lååång konvalesens...men huvudsaken killen blir frisk !!!



***

KRAAAM EVA

2008-12-13 @ 21:11:24
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: NUmber nine on Melon Lane

Vilken toppenmake... s Härligt med lite förnying ju. Fin adventsljusstake.

2008-12-14 @ 21:02:49
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback