Söndag... 2:a advent

Helgen är slut och Julafton närmar sig med stormsteg! 

Har inte bakat, kokat knäck eller köpt julklappar klart - men det stressar mig inte det minsta. Njuter istället av ljusen, någon tomte här och där och umgänge med vänner och familjen. 


har passerat och Support Choir  har haft sin julkonsert. Det kom massor med folk och det triggade förstås oss att ge allt under konserten. Stående ovationer... Vi bugar och tackar för det!!! KRAM till mina körkompisar och musikerna - NI ÄR BÄST!

Så måste jag bara få säga att det är så så roligt att så många har gett sig tillkänna som är här och kikar! Och till er som inte har egna bloggar men ändå tar er tid att hälsa på i mitt lilla krypin - NI ÄR SÅ VÄLKOMNA! Det  är roligt att ni lämnat ett spår efter er! TACK och VÄLKOMNA tillbaka!!
Mina bloggkompisar - KRAM till ER ALLA!!

Nu är vardagslyckan GLAD men fruktansvärt trött och ska stoppa fötterna i en balja med härligt skummande fotsalt... eller skummar så mycket gör det väl inte.. men är underbart för trötta körfötter som varit igång sedan klocka 12.30 idag....
Avslutar med en bild från vårt vardagsrumsförnster.....

TOMTEN och VARDAGSLYCKA önskar ER en
skön, mysig och lugn vecka!
KRAAAAAAAAM!
Liza
Ps. om ni nu tycker att jag verkar förvirrad idag... så har ni fullständigt rätt... är så trött....


Text och bilder: ©Liza,  vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: M a r i a k o d e n

Tack för en heeelt underbar dag/kväll!!!!

Jag är sååå lycklig!



Mina fötter är inte lyckliga....shit så det värker....vill helst lägga dom i fotbad...orkar inte....



Ha det så jättebra!!



Kraaaaam!!!!!

Postat av: Lilla My

Ni var suveräna.Tyvärr kunde jag inte stanna på hela föreställningen men den sång jag bär med mig som var så stark är Hope.Kanon...Kram

2008-12-08 @ 09:31:44
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: EVA

Synd att vi inte kunde komma och lyssna men då det var kalas för maken så...



Körde förbi dig idag och ljusfönstret är ju hur snyggt som helst ! Så skulle man ju ha i alla fönster...oj så vackert !



Ikväll blir det tårta och sen är firandet över ! Herremin, han fyller ju inte jämt precis...hihi ! Är ni ute och kör så vet ni var tårtan finns...



***

KRAAAM från en annan tröttis !

2008-12-08 @ 13:57:03
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: EVA

Och förresten...gubben är jättesugen på körsång...måste nog bara övertala honom liiite till ! Men jag tror att han gärna kommer och kikar då ni övar nån kväll...



Kram igen !

2008-12-08 @ 13:58:38
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Helena-hem ljuva hem

Det måste vara härligt upplyftande att sjunga i kör!

Vi har precis likadana "kon-tomtar" här hemma hos oss. Köpte dem på Keramix för flera år sedan.

KRAM Helena

2008-12-08 @ 21:12:38
URL: http://www.hemljuvahem-helena.blogspot.com
Postat av: Helena-hem ljuva hem

Det måste vara härligt upplyftande att sjunga i kör!

Vi har precis likadana "kon-tomtar" här hemma hos oss. Köpte dem på Keramix för flera år sedan.

KRAM Helena

2008-12-08 @ 21:13:16
URL: http://www.hemljuvahem-helena.blogspot.com
Postat av: Anna B

Den kontomten var väldigt söt! Kram anna

2008-12-08 @ 21:38:37
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback