Härliga fredag.....

Oj, vad veckorna går fort. Måndag - fredag och däremellan en alldeles för kort helg!

Har varit och passat  två av mina barnbarn ikväll - ja, naturligtvis var morfar med också. De har varit så snälla de små liven så kvällen gick otroligt fort!!:D

Imorgon är det lördagsmusik i kyrkan  - där ska min kör sjunga! Jag har övat stämmor och texter som en tok hela veckan.. hoppas att något sitter kvar till imorgon. Det ska bli KUUUL!

Resten av helgen är ointecknad än så länge, förhoppningen är att jag ska hinna vila, promenera och ta det lite lugnt. Är ju rätt så trött efter influensan!

Några har undrat varför jag är så vardagslycklig - jag vet faktiskt inte? Lite beror det på att jag sjunger igen, och att det ligger ett vitt snötäcke på marken..... inte vet jag  - det finns så mycket att vara glad åt!!!

Nu kommer första bilden på min energiomrörning i sovrummet...

image685
Korten har fått nya ramar (från svart till vitt) och de står nu i mitt gamla hörnskåp... känns mycket bättre! Som sagt den första lilla bilden - fler kommer så snart jag hinner fota...

Ha en
TREVLIG HELG!
Kanske ses vi redan imorgon (lördag)
KRAM!
Text och foto: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: ynni

Det är så mysigt när man känner den där vardagsharmonin verkligen! :)
Önskar också att det var ett vitt täcke på marken här utanför, men jag får plocka blommor lite istället!

Fint blev det, och hela skåpet är fint också! :)
Må väl!

Postat av: Livet i byn

Hej,

Tänk vad små förändringar kan göra mycket...

~Livet i byn

2008-02-09 @ 11:35:41
URL: http://livetibyn.blogg.se
Postat av: Helena

Jag försöker också uppskatta vardagslyckan i all sin enkelhet!! Jag tycker att det är jätteviktigt att göra det, annars kommer ju livet att rinna ifrån en! Vad fint det blev! Jättefint skåp!

2008-02-09 @ 13:37:22
URL: http://www.hemljuvahem-helena.blogspot.com
Postat av: Malinbayard

Vardagslycklig blir alla som har vett, ro och klokhet nog att ta del av all lycka som finns - bara man öppnar ögonen och ser det lilla!!!

2008-02-09 @ 18:19:33
Postat av: m a r i a k o d e n

Hejhej... Vita ramar var snyggt!!!
Jo men alltså...varför går veckorna så fort???
Förstår det inte.....

Hur går det med bloggträffen??? (sa hon som inte engagerat sig alls....;)

Kram å nattinattti!!!

2008-02-09 @ 23:22:55
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Mikailnatalie

A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

2009-10-02 @ 09:31:45
URL: http://mikailnatalie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback