Söndag...

Redan söndag..  helgerna går fort när man har roligt!
Igår var vi hos min mellansyrra på födelsedagskalas, massor av gott fika hade hon och två tårtor. Vi har bestämt att jag ska åka över till henne (när det inte är kalas) och fota lite i hennes och svågerns jättemysiga hem! Det ska bli så roligt och blir bilderna bra.... ska ni få kika in hos henne också!! :D

Idag (när jag har sovit en stund) ska tvättstugan ockuperas - ska tvätta våra gamla men fina täcken - köpte ju nya i mellandagarna! Kommer att bli bra i stugan till sommaren. Om orken infinner sig tänkte vi, eller rättare sagt jag, att maken ska dammsuga och jag dammtorka så att här är fräscht  när arbetsveckan börjar igen. Det har inte blivit mycket gjort sista dagarna då influensan har varit rätt så intensiv. Nu känner jag mig bättre så det är dax att börja göra något nyttigt igen.

Nu börjar det verkligen bli dax att hoppa i säng - börjar bli ganska så sömnig!!!

Ha en riktigt bra Söndag!
KRAM!
image678

Text och bild: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Den där sömntutan minns jag!
Vad hände med ditt göra dockor intresse egentligen?

Kram!

Postat av: Ulla

Vad skönt att höra att du är på bättringsväg.

2008-02-03 @ 17:25:29
URL: http://www.ulla67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback