Torsdag..

Hej alla mina kära bloggvänner!
Har inte kunnat lägga ut något nytt på bloggen under ett par dagar  -  fel på vår internetuppkoppling eller blogg.se? Därför har jag varit frånvarande...... Fler som haft problem????

Maken och jag har var ute på en långpromenad igår kväll. Före det var jag och inhandlade nya jeans.. vet inte om jag ska behålla dem eller lämna tillbaka??!! Tygerna till kuddarna har jag också köpt och en av mina bloggisar har gissat RÄTT på vilken färg det är! Vem avslöjas när kuddarna visas upp - vilket kan ta ett tag eftersom de inte är sydda ännu!!:D

Inget nyårslöfte avgavs iår, i alla fall inte när det gäller godis och motion... men hädan efter så blir det mer
frukt och grönt

image655

Varför?? Ja,  jag ska  inte visa mig i bikini i sommar heller.... men.... vi ska en tripp till Göteborg några dagar under Gothia Cup och sedan ska vi ju vandra på de skotska hedarna tillsammans med vältränad syster och svåger. Så nu ligger vi i hårdträning me and my man!! :D Som grädde på moset avslutning på sommaren har vi ju ett BRÖLLOP som väntar och då vill man ju vara en någorlunda fräsch mor till bruden och en inte allt för avskräckande svärmor! :D

Ikväll ska jag göra något jag inte gjort sedan jag gick i skolan (och det är länge sedan) - är nervös!! Återkommer till det sedan. Åsså ska jag äntligen klippa mig..... är så långhårig att det är  medelålders-fjortisvarning på mig!!

Ha härlig fortstättning på veckan  och tack för alla härliga kommentarer som kommer från er - det är så KUL!  Tänk att jag skulle få så många vänner i cyberspace det trodde jag inte när bloggen föddes!
KRAM TILL ER!

Text och foto: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: sara

vackra bilder på din header:) Ska också försöka satsa på mer frukt och grönt, är lite dålig på det fast jag älskar frukt, är så dålig på att köpa hem bara.

Postat av: Fridasfunderingar

Jag tycker det är lite småstruligt då och då med blogg.se, men det kan ju förstås vara en uppkoppling också.
Är det JAG som gissat rätt? *hoppas*
Vi ses senare, och du behöver inte vara nervös.

kram!

2008-01-10 @ 17:29:53
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: EVA

För mig har då blogg.se funkat bra...men INTE på kvällarna ! Då verkar det vara lite för många ute samtidigt...tur man är ledig så man kan blogga på morgonen...hihi !
Måste också vända lite på matvanorna...fan det är bara 2 månader till Spanien och jag har inte gått ned nåt än...HJÄLP !!!
***
K R A M från EVA !!!

2008-01-10 @ 17:37:33
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Lilla My

Yes!Jag visste att det var rosa....eller??? ;)Kram

2008-01-10 @ 18:49:58
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: Fu A

Inga problem för mig iaf - att det inte funkar så bra på kvällarna ibland har jag dock upptäckt men då är det förmodligen oxå ett väldigt hårt tryck på blogg.se eftersom ALLA är hemma och bloggsugna då. *s*

2008-01-10 @ 19:41:31
URL: http://barnavnorrland.blogg.se
Postat av: Malinbayard

Nyfiken på vad du ska göra? Kliar mig i huvudet och försöker komma på vad JAG inte har gjort sedan jag slutade skolan och kan gissar friskt på: slå kullerbytta, stå på huvudet, hoppa bock?!

Lite vardagsnyttig är allt bra att vara lite till mans men din motivering inte allt för avskräckande svärmor var kul! ;)

Tror att det varit strul på blogg.se, så du har flera kamrater i samma båt...

2008-01-10 @ 19:43:56
Postat av: MO

Oj det låter spännande, vad är det som ska hända, nu blev jag nyfiken, hoppas du låter oss (mig) nyfikna veta. Klippa håret behöver jag oxå, har inte gjort det sen tidigt i höstas...ha de gott, kram

2008-01-10 @ 20:04:58
URL: http://www.medaljongen.blogg.se
Postat av: Emma

Hej mamma! Hoppas allt är bra och att det har gått bra för dig ikväll! Sen vet jag att du komer bli jättefin när du klipper dig, fast du är ju alltid fin så det spelar ingen roll vilken frisyr du har! ;). Har uppdateringar om jobb... nu blir du nyfiken va! Jag kanske aldrig behöver gå på arbetsförmedlingen, vet du hur skönt det är ;)! Puss och kram från din hurtiga dotter.

2008-01-10 @ 20:16:07
URL: http://www.emmabogren.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag skrev presis om det jag med idag *fnissar* Blir toookig när det inte funkar :) Ååå vad spännande :) Lycka till och ha en toppenbra helg! KRAM

2008-01-10 @ 20:51:41
URL: http://jennyshemochharmoni.blogg.se
Postat av: Saga

Nu blir jag nyfiken!

Det finns ingen medelålders-fjortisvarning på dig, hur långt ditt hår än må växa ut, men jag förstår om det känns skönt med ett besök hos frissan. Bara luta sig tillbaka och slappna av... mm... :)

Ha det gott och hoppas det kommer en "förklaring" senare. Annars lär våra tankar skena iväg :)
Kram

2008-01-10 @ 22:03:05
URL: http://kitchenbloom.blogg.se
Postat av: Karin/Theasrum

Hej där. Medelålders-fjortsvaning, du är rolig du =).
Hmm, nu blir jag nyfiken på vilken färg det blir på kuddarna, har för mig att jag gissade röda...eller vita..

Ha en bra dag!

2008-01-11 @ 10:34:28
URL: http://theasrum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback