Lördag.. ska bli kul...

Ikväll kommer mina döttrar hem på middag innan vi ska gå på konsert. Maria Lundkvist och Storstryk - det måste bara bli kanonbra!

Menyn: Kyckling, gratäng, sallad och ??? Får hitta på nåt´ till dessert!

Emma har nu lagt ut bilder från lägenheten om ni vill gå in och kika. De har så mysigt och jag vet att hon blir glad om ni hälsar på!! Hon gillar verkligen det här med inredning .När jag tänker på det så kunde hon inte ens gå när hon släpades med till olika affärer varken hon ville eller ej!  Som tur är så verkar hon inte ha fått några som helst men av alla affärsrundorna. :D

Sen så händer det inte mycket här, blir en snabb runda på stan - tror jag. . En blomma ska inhandlas, tänkte göra det igår men glömde "fredagsblomman" då vi (maken var med och han har inte shopp-stop) köpte två ljusstakar i blomsteraffären. Så att köpa en blomma - bara försvann... Ljusstakar ja, Buketten sålde två ljusstakar för 89:- (medlemserbjudande), hade kostat 165:-/styck så det var rena fyndet då jag hade en rabattkupong på 50:- också. Betalade alltså 39:- för 2 st. Till saken hör att jag aldrig skulle ha betalat ordinarie pris för dem.. men ju mer jag tittar på dem så .... de är riktigt läckra!!

 
******************************************************************************************************
Text och foto; ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: EVA

Vilket fynd ! Hur fina som helst...och perfekt med make utan shopstopp !



Visst var det du och gubben som var i världsbladet idag ? Ett tag sen men dock förvisso likt...



Här sover lilla barnet som jag sköter och de två större brudarna bara skrattar och fnissar... Maken har åkt in till Krokodil för att höra Kenneth och Logjammin.



Ha en härlig lördag vännen och njut av Storstryk !



***

KRAAAM EVA

Postat av: T H E R R E fotoblogg

Ja, visst var den cool disktrasan, köpte den på Lagerhaus :)



Alltid skoj med fynd som jag ser att du gjort här! Jag har sett ett par "silver"stakar på ICA som är nedsatta... Är jämt sugen på dem, men kommer mig aldrig för när de inte har en given plats... Fast... 60:- för 2 st... Är det inte nästan så man måste? ;)

2008-10-11 @ 13:36:26
URL: http://therre.blogg.se/
Postat av: Malin B

Tror att vi är himla lika, älskar fyndpris!!! ;)

Nog pryder ljusstakarna sin plats.

Komiskt att glömma köpa blomma i en blomsteraffär.

2008-10-11 @ 20:51:45
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Klart du ska komma och handla på byn :0) Ska kika in hos din Emma nu.



~Livet i byn

2008-10-11 @ 21:42:00
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback