Måndag, måndag....

Äntligen måndag!! Jo, jag skojar, men bara lite! MÅNDAGAR är också bra dagar! En hel vecka ligger framför oss... och vi har ingen aning om vad som kan hända! SPÄNNANDE!

Är hemma idag också, ni som följer min blogg vet varför!! Pysslar lite, har några idéer som inte kräver så mycket för att genomföras. Ingenting är klart ännu.. men det handlar om tavlor.... eller rättare sagt nya motiv  i tavelramar...

Frida kom förbi på sin lunch - kul med sällskap - och som vanligt så började vi prata om inredning, smarta förvaringslösningar, you name it! Roligt att agera bollplank åt varandra! Vad som genomförs av våra kreativa lösningar lär visa sig framöver.... tror att männen i våra liv vill ha någonting att säga till om också! :D

Orkar inte sitta här så länge men kommer att titta in till er efterhand orken och huvudet vill....

Ha en fortsatt härlig MÅNDAG!!!

(Min fina suckulent dog...  murgrönan växer och ska snart få flytta till ett fönster)

KRAAAAAAAAAAAAAAM!
Liza

Text och foto: ©Liza,vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: MO

Är så himla nöjd med mina kuddar, o det är ju din förtjänst, ja att jag ens kom på tanken att sticka, det är ju säkert 19 år sen sist (just 19 för jag minns att jag stickade en kofta när jag väntade äldste sonen).

Hur är det med dig idag? Syster var nere hos familjeläkarn idag med sin yrsel, han sa att det gick mycket sånt nu, jobbigt.....krya på dig, kramar

Postat av: EVA

En sån bricka vill jag också ha...hihi ! För att inte tala om ljuset...skulle sitta perfekt i köket !



Blev ingen tur till stan idag utan det blir imorrn. Ska hjälpa gamla moster en sväng och sen spana in dotterns nya tattoo :D men hör av dig om du blir hemma imorrn också...tycker att karusellen borde stanna snart :).



Hos mig/oss lever inga murgrönor annat än i en vas med vatten...blir för torrt i vårt hus...så orkidéer är nästan det enda som går bra här! Min söta, fina suckulent som jag fick i höstas råkade jag vattna ihjäl...



Ha en fin start på veckan vännen !

***

JÄTTE-KRAAAAAAAAAM från EVA !!!

2009-02-09 @ 14:36:58
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: tina

Jag tokgillar det gröna hos dej!Brickan är jättefin,jag allt förresten =)



Mysigt med lunchsällskap och inredningsprat=)=)Hoppas din yrsel är bättre idag!



kram på dej/tina

2009-02-09 @ 14:43:58
URL: http://tinaminastina.blogg.se/
Postat av: Lilla jag

Å vad härlig men en sån positiv syn på måndagar! Jag håller faktiskt med dig :)

2009-02-09 @ 15:41:25
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: Anna B

Det var uppfriskande som vanligt att titta in här och mötas av det gröna sköna samt en positiv attityd! Like it! Kram anna

2009-02-09 @ 18:59:53
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Malin B

Här har du ju en till som tokgillar det gröna! =)

2009-02-10 @ 07:48:55
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis - e t a l v i s ♦

Snyggt!

2009-02-15 @ 00:38:27
URL: http://etalvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback