Tisdag 13 januari......

Redan tisdag!
Har egenligen inte så mycket att orda om idag heller. Måste börja med lite uppröjning/städning men är så trött efter jobbet att det verkar vara en omöjlighet att komma igång. Idag sov jag till och med en stund... orkade inte vara vaken. Å andra sidan så vet jag ju att ständig värk gör människan trött - så det är bara att lyssna på kroppen och gilla läget.

Har i alla fall varit på Chi och plockat ögonbrynen - det är ett lyft!!!:D Har begåvats med rejäla ögonbryn som växer ohämmat och eftersom det gör så ont att plocka dem själv så väljer jag att låta ett proffs sköta den saken. Det är ju också skönt att bli ompysslad en stund. Snart ska jag beställa tid för en riktig behandling av hela facet... fick presentkort av mina kära döttrar och deras respektive i julklapp.... mycket uppskattat av mig, den ömma modern/svärmodern!

Gick på mataffären också, och hittade nya fina disktrasor. Snygga disktrasor är VARDAGSLYX!! Som grädde på moset så fanns ett paket utanför vår ytterdörr... en ny vinst från Kombilotteriet.....


....BESTICK!! Nu är det maken som har vunnit och han är på ett  sammanträde så han vet inte ens om att han har vunnit. Glad lär han bli eftersom han vill att vi ska investera i nya "remidjom" som vi säger i Piteå. Frågan är var man kan komplettera??? Får söka på Internet... det brukar ge resultat!!

Nu är det dags för mig att göra nyttiga saker som att städa ge mig ut på en bloggrunda, vill se vad ni håller på med så här en vanlig tisdagskväll......

Ha en riktigt härlig fortsättning på tisdagen och en härlig onsdag!

KRAM!

Liza
 
Visar en favoritsak: Fina ljusstakar i keramik... fick  av lillsyrran i julklapp... *gillar*



Text och bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Anna B

Så läckra lyktorna var! Det blir en lugn kväll även för dig hör jag! Sköt om dig och ta det lugnt efter en "lyxdag"! Kram Anna

Postat av: K

Så söta lyktor! Skulle jag oxå bli glad över;)

Ha de gott!

kraaam!

2009-01-13 @ 21:18:08
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: Zassi

Mäh!! Vilken bra vinst :)



Ha en underbar fortsättning på tisda'n

Kramiz

2009-01-13 @ 21:20:57
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: M a r i a k o d e n

Åh...ljusstakarna gillade jag....

=)

Fråga var hon köpt dom!!!



Ses på lördag va?



Kram!!

2009-01-13 @ 21:42:48
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: Josefine

Fina ljuslyktor, men är det inte betong?!

2009-01-13 @ 22:40:11
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: EVA

Härligt med vinst ! Och nästan alla mindre vinster man vinner på Kombilotteriet kan man oftast köpa därifrån också...så kolla på deras hemsida eller i Kombitidningen ( fick våran idag... ).



Javisst, till hösten blir ju perfekt med en kurs ! Absolut...för visst kan jag en del, men bara en pytteliten del...



Träffade förresten dotran din på Röda Lyktan idag...jag och Cissis svärmor var och tog en Caesarsallad till lunch efter liiite shopping ( 3 ljuslyktor på Repris för 1 kr/st...:D ).



Nu blir det soffan och Vänner och sen 9:an och Gwyneths Paltrows matresa genom Spanien...



***

KRAAAM EVA

2009-01-14 @ 19:07:00
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Frida

Heter det ibte "remidjen"? :) :) :)

2009-01-14 @ 19:42:15
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Lina

Ansiktsbehandling - mmm så härligt! Det skulle nog min vinterfnasiga hy må bra av. Förstår om du känner dig som en nyponros nu. :)



Så snygga trasor, det mönstret har jag inte sett, det får bli en tras-investering vid nästa coop-besök.

Supersnygga ljusstakar!



Kram och natti-natti

2009-01-15 @ 00:39:07
URL: http://kitchenbloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback