Här sitter jag och bloggar om grodor????...

Övertalad av min käre make så har min dator fått följa med ut till stugan! Han tycker att jag är alldeles för dålig på att uppdatera?? och kommentera???!!!!  En lycklig kvinna hör och lyder.... :D så nu bloggar jag för första gången i stugan...

Vi har gjort ett litet vattenfall vid stora stenen framför stugan och det blev riktigt fint! Sanningen att säga så har maken gjort allt grovjobb och jag lite av finliret med stenläggningen. Lovar bättre bilder när den är riktigt klar, belysning på plats mm.... Hur som helst var gick vi ut och det var ganska mörkt och vardagslyckan hade inte sina glasögon på och då ser jag inga detaljer. Jag tyckte att en sten såg rätt så konstig ut uppe vid "fallet" så jag gick in hämtade glasögonen.. här kommer bilder på den konstiga "stenen" som visade sig vara en...

Den fick INGEN KYSS av mig...  jag har ju en alldeles egen prins......

I ett av mina vattenblänk har dessa två fått ta plats - som tur är rör de inte på sig utan sitter alldeles stilla och lugnt och blickar ut över domänerna

Tycker att dessa två är betydligt sötare.....

Det var allt för idag från mig!
Ses snart!
Kram!

Liza

Nej riktigt klar är jag inte för jag vill skicka en speciell hälsning till K jag tänker på dig och skickar en massa kramar och du, ta ett steg i taget!!
Mags - vila, ta det lugnt och öva dig på att göra ingenting! Kram från mig!



Text och foto: ©Liza,vardagslycka.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Frida

Nämen!Nu har du blivit riktigt Hi-tech! Me like :)

Postat av: Maggan

Tack för omtanken...jag vilar och känner mig lite bättre:-) särskilt när jag tittar på fina bilder från er stuga! Kramis

2009-07-23 @ 19:57:17
Postat av: Malin B

Vilken klok och härlig Prins du har.

Riktigt trevligt för oss bloggvänner att du lydde det råd han gav.

Kram till dig.

2009-07-23 @ 23:13:40
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: K

Tack det värmde.

Vilken krativ sida du har.

Bra val att inte kyssa grodan, lite slemmig kyss tror jag.

Sköt om dig under din sem.

Kram K

2009-07-25 @ 11:25:30
Postat av: Pernilla

Gokväll i stugan :)



Tänkte jag lämnar mitt visitkort så du hittar till oss oxå :) Tack för en trevlig kväll igår :)



Kram Pernilla

2009-07-25 @ 19:35:34
URL: http://anderspernilla.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Det var ju en trevlig idé att ta med datorn! ;)

Vad fint ni gjort!! Å, jag förstår att grodan inte fick nån puss. ;)

Kramen, Maria

2009-07-25 @ 22:24:24
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Vilken mysig blogghörna ni har, skönt att kunna slappa i stugan och blogga lite därifrån.



~Livet i byn

2009-07-26 @ 10:52:00
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback