Njuter av ledigheten....

Åh, vad det är skönt att ha semester. Dagarna går i stilla lunk och idag har jag lyxat till min dag med ögonbrynsplockning, det är vardagslyx.

Vi har också uppvaktat svärmor på 84-års dagen! Hon är pigg och alert, bakar bullar och kakor, bor själv och är mycket medveten om vad som händer i omgivningen, både lokalt och i landet. Skickar en extra kram till henne!

Sedan vi kom hem så har jag gett blommorna lite extra näring. Det växer så att det knakar i våra blomlådor och det behövs lite extra tillskott i jorden.


Hoppas på sol och vackert väder framöver.....

Kram och sköt om er!
Liza


Text och blider: ©Liza, vardagslycka.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Visst är det ljuvligt och lite lyx därtill så blir det rent himmelskt!

Din svärmor verkar som min mamma... mer energi än vad jag har :)

Kram på dig... fortsätt njut!

Postat av: K

Vilken härlig energi hon verkar ha din svärmor! Fint i blomlådorna, verklig färgprakt.

Ha en skön vecka!

Krameli kram!

2009-07-28 @ 20:42:26
URL: http://husetpabacken.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Vilka fina blomlådor ed härlig växtlighet ni har. Ha en bra onsdag.

2009-07-29 @ 12:09:48
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Nog är det väl unt med lite vardagslyx om sänder :0)



I dag har jag faktiskt genomför mitt mål med Cambridgeresan. Bildbevis finner du i bloggen.



~Livet i byn

2009-07-29 @ 20:55:12
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback