Regnet öser ner...

Det regnar här i Piteå idag!! Festivalen "Piteå dansar och ler" är över för den här gången och jag kommer inte att skriva mer om det, har inte mycket positiva omdömen så det får vara!!

Vi har varit hemma i stan under helgen - umgåtts med härliga grannarna och vaktat huset. Fredagkväll satt vi på innergården och myste, lyssnade till musiken och surrarde. Lördag var vi hos oss på balkongen och myste på!

Nu ska vi åka ut till stugan igen, längtar efter lugnet..

Förra helgen hade vi gårdsloppis och jag måste få visa


Nu bor de hos oss och välkomnar våra gäster - så FINA!

Återkommer snart med en uppdatering... maken går omkring och trampar och tycker att vi ska åka NU!
Så jag avslutar här!


Text och foton: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Inspirera Mera

Vilket fint fynd! Synd jag inte hann gå på loppisen på badhusparken i helgen. Två dagars festande gör en trött :) Kram Sandra

Postat av: M a l i n B.

Vilka underbara får!!! =)

2009-07-27 @ 19:55:41
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Eva Lennart

Tack för en trevlig kväll, den gör vi om snart.

Kramar från tvåan.

2009-07-27 @ 22:55:54
Postat av: Vicke

Kram hoppas ni har en härlig sommar!

2009-07-27 @ 23:00:09
URL: http://vickes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback