Midsommar....

Vi har haft en härlig midsommarhelg tillsammans med barn och barnbarn....

som sig bör med midsommarstång.. små grodor.. massor med mat.. lek och många goda skratt!!!

Midsommardagen började med skrapning och målning av fönster och dörr, har kommit en bit på väg men fort går det inte. Ryggen protesterar och jag tänker inte riskera att ta i för hårt och spoliera hela sommaren. Det räcker så bra med värken som jag har dagligen... Men en liten bit på väg är jag.....



Återkommer som lovat med bilder på "betongprojektet" - kan ni fatta att jag har glömt att fota??? Det är förstås åldern som gör sig påmind - har blivit så glömsk.....

Ikväll har jag haft en något traumatisk upplevelse... tonat håret... och det såg mycket gul/grönt ut för en stund sedan! Vet inte om jag vågar gå till jobbet imorgon! Ska skölja ur nu... håll tummarna för att det inte är GRÖÖÖÖÖÖÖÖNT!

Ses snart!
Kram!
Liza

Text och foto:©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Karin/Rosa maränger

Hoppas du vågade dig till jobbet idag hihi...det blev säkert bra =)

Postat av: Malin B

Men grönt är väl ändå skönt! ;)

Okej då, inte i håret.

Du får doppa håret i färgburken för huset blir himla fint när du målar.

2009-06-23 @ 10:05:21
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback