Projekt påbörjat...

Idag har jag varit på besök i en av de mysigaste stugor jag varit in i.... hos min vän Mags! Grundfärgen är vit med accentfärgerna rött och svart! Att min vän har en förmåga att göra det hemtrevligt är bara förnamnet! Allt är väl genomtänkt och smakfullt... *me like a lot*

Vi har börjat vårt betongprojekt, så himla kul, och ännu roligare blir det om våra objekt blir lyckade.... det vet vi först imorgon. Tänkte förstås ta en massa kort... määääääääään att hålla på med betong och hålla i kameran samtidigt visade sig vara omöjligt... så det här är de två foton som jag lyckades åstadkomma. Detta ska bli en kruka och en ljuslykta...


Ett par objekt till ligger på tork. Mina har åkt bil en bra bit och förhoppningsvis har de klarat resan bra - de har då åtminstone blivit ordentligt skakade - resultatet redovisas efter helgen, hoppas jag... :D Hur som helst har vi bara börjat vår betongresa och tusen idéer är kvar att pröva. Vi har ju aldrig gjort detta förr så vi får lära oss eftersom...
Tack för en kreativ och rolig eftermiddag vännen!

Nu ska symaskinen fram, har en hel del projek som inte är klara, kuddar och en duk (allt till stugan) ska göras klart. Imorgon är det en del som ska förberedas inför midsommarfirandet så det finns att göra för en händig kvinna... dvs moi!!

Ha en fortsatt kväll och en rolig onsdag!
Kram!
Liza

Text och bild: ©Liza, vardagslycka.blogg.se


 


Kommentarer
Postat av: Proforma - Irene

Detta ska bli spännande att se! Lycka till!

Kram

Postat av: Bokmalen

Å, så spännande!!! Hoppas det blir bra!! Å, vad du har energi att fixa å dona. Du kan väl skicka lite hitåt oxå!!?? ;)

Kramen, Maria

2009-06-16 @ 22:12:43
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Karin/Rosa maränger

Alltid kul med projekt på gång. Ser fram emot bevis =)



Ha det så gott/kram

2009-06-16 @ 23:08:00
URL: http://rosamaranger.blogg.se/
Postat av: Maggan

Jag längtar hysteriskt (att se det färdiga resultatet)....så kul vi hade d...längtar redan tills nästa projektdag:-) tack för en superrolig eftermiddag:-) kramis

2009-06-17 @ 21:05:34
Postat av: Sandra

Vad spännande! Betong är ju så snyggt!

2009-06-17 @ 23:27:21
URL: http://creativeactivity.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Så kul med betong. Har själv inte provat detta ännu men blir så sugen när man läser alla som bloggar om det och ser resultaten. Lycka till och visa gärna bilder när ni är färdiga:) Ha en trevlig söndag.

2009-06-21 @ 11:31:05
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback