Lördag ett oskrivet blad....

Så  var det lördag igen och ingenting är planerat för vår del idag.

Mannen i mitt liv har åkt iväg på "riva-stuga-ta-hand-om-plintar-med-mera-uppdrag". Ja, det är inte vår stuga som är riven utan mamma och pappas.... det blir en hel del att ta hand om. Men snart är det klart. Vi planerar att snygga upp marken runt omkring imorgon. Hoppas på fint väder bara! :D

Själv har jag gått en kort promenad till blomsteraffären (300 meter) och var helt slut när jag kom tillbaka. Köpte  nya blommor till balkongen och lite nytt till köket... Fotar och lägger ut sedan...
 
Så nu är det kaffe och en stunds vila som gäller....

Önskar att ni får en riktigt



Kram!
Liza


Kommentarer
Postat av: EVA

Och detsamma till dig vännen ! Hoppas du snart är lite piggare så vi får ta oss en surrstund...hihi !



Maken spikar och spikar och nu är det inte så himla mycket kvar på gaveln...men just nu är han allra överst under nocken...och då går jag hellre in än ser han där uppe !

Hoppas bara att vädret håller i sig så han hinner måla sidan också...



Ha en underbar helg och hälsa guben !



***

KRAAAM EVA

Postat av: Bokmalen

Hoppas du haft en härlig dag å att du får en fin kväll! Ta hand om dig!

Kramen, Maria

2009-10-03 @ 19:56:06
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Malin B

Jag hoppas också på fint väder även att jag inte har så stora projekt. ;)

Det har ruskat och regnat hela helgen...

2009-10-04 @ 08:51:45
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hej jag har tävling på bloggen, vinnaren vinner en länk:)var gärna med!

kram

2009-10-04 @ 14:02:33
URL: http://jozefinesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback