Det blev en paus igen...

TUSEN TACK FÖR ALLA GRATULATIONER PÅ MIN YTTERST OJÄMNA FÖDELSEDAG!!! :D
Som tack får ni en bit av min födelsedagstårta....
Hoppas att den smakar....

Kalasen har duggat tätt sista veckan, så magen är full av onyttigheter så idag är det nyttigt som gäller! Känns sköööönt!

Igår var barn, barnbarn och syskon och syskonbarn här på fika och tårta.
Fick så fina presenter.. fast jag inte hade önska mig någonting. Maken och jag är stora EAGLES fans, och mina kära barn vet naturligtvis om det så nu har jag DVD:n med EAGLES FAREWELL I TOUR!! Satt och tittade igår kväll till seeeeeeeeeeeeeent och njöt för fulla drag.. SUPERBRA!

AV Syrrorna  som vet att storasyster gillar Cult Design fick jag den fina ljuslyktan, fick dessutom ett presentkort av svärmor och det fina ljuset av storprinsen och en teckning som lill-prinsessan hade gjort.. TACK!!!



Nu blir det inte mera här idag... är bedövad (och bedrövande fattig) efter mitt besök hos tandläkaren idag. Som tur är så är det inga stora "things" som behövts göras... men fasen vad det kostar!!!!

Ha en bra start på veckan!
Kram!
Liza


 Text och foto: ©Liza, vardagslycka.blogg.se


 

 


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Men så sugen jag blev på tårta nu... Men det får bara bli en slät kopp kaffe nu efter maten för gotta blir det bara på helgen.

Fina presenter du fått!!

Hoppas ni får en fin vecka!

Kramen, Maria

Postat av: Karin/Rosa maränger

Grattis i efterskott!



Läcker tårta och fina presenter.



Här fyller snart vår stora tjej 10 år och många andra i våra familjer fyller år så nu blir det en hel del kalasande framöver....



Kram

2009-09-28 @ 21:31:06
URL: http://rosamaranger.blogg.se/
Postat av: EVA

Vilken smarrig tårta ! Tur den inte var irl...hehe !



Så nu har du också den superfina lyktan ! Hos mig så lyser den nästan varje kväll...



Min dentist ringde idag och ville boka en tid...men jag väntar till nästa lön...fel...månadspeng...kostar alltid rätt så mycket !

Man kanske skulle satsat på att bli tandläkare...fast jag skulle nog inte klara av det...huhu ! Usch för att vara i andras munnar...



Ha en härlig tisdag vännen !

***

KRAAAM EVA



2009-09-28 @ 22:31:39
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Karolina

Grattis i efterskott!

2009-09-29 @ 06:38:22
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: MO

Tack för smakbiten ;). Vilka toppenpresenter du har fått, tror jag har grattat dig, men gör det en gång till för säkerhets skull, många kramar

2009-09-29 @ 19:40:04
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Malin B

Vilken tjusig tårta.

Fina presenter och trevlig samvaro, det blir bingo det! =)

2009-10-01 @ 16:11:59
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback