Påminnare i hallen...

Tänk att det redan är tisdag. Veckorna går så fort och det är fullt upp med både det ena och det andra.

Efter jobbet idag värkte ryggen så mycket att jag var tvungen att lägga mig - sov en timme (minst). Vaknade av att en idog trevlig säljare från ett telefonbolag ringde.... TUR.. annars hade jag sovit ännu!! :D

Vet inte om det är fler än jag som tycker att det är "kul" med kläder?? Speciellt nu när butikerna har ett jätteutbud av ljungfärger, lila, vinrött, mörk rosa - ett perfekt komplement till alla mina svarta kläder. Har passat på att handla nu medan det finns kvar någonting och har hittat både tunikor, tröjor och koftor (min passion). Upptäckte tilll min förskräckelse att ett par mörka jeans fattades i garderoben, så jag travade de 186 stegen till en av stadens Gallerior.  Första paret passade perfekt (en stl mindre än mitt ljusa par i samma modell som jag köpte i våras!! :) Det kändes BRA!

Nåväl, den sista pusselbiten till hallen har kommit, mitt väggord i trä! Varför jag valde att ha just där är att jag inte ska glömma bort att varje dag är unik och att det är mitt ansvar att ta tillvara alla möjligheter som just den dagen erbjuder.
Det här det sista jag ser när jag lämnar hemmet och det första som mina ögon möter när jag kommer hem.....



Ha en skön tisdag kväll och en härlig onsdag!
Kram!
Liza

Ps. Glömde att säga att jag har gjort headern själv.. men inte har en susning hur den ska komma på plats. Kan inte byta färg eller teckensnitt heller... tur att
Emma finns! Tack gumman för att du hjälpte mig!



Text och foto: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Superfint!! Å, en storlek mindre är ju alltid trevligt! ;) Hoppas resten av veckan blir bra!!

Kramen, Maria

Postat av: m a r i a k o d e n

Åh...kanske samma säljare som ringde oss...pratade på i ett sävligt skelleftemål....



Kram o gonatt!!



Ps. Klokt väggord....;)

2009-09-08 @ 21:35:46
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: m a r i a k o d e n

Oj då...ser att du lämnat kommentar hos mig!! =)

Visste inte det när jag skrev hos dig...men det var nån som surrade om internet o fibrer...verkligen inte mitt område....



japp. På måndag hade han tid att ringa. Kan berätta sen på kören vad det gällde....jag kände mig så frustrerad så jag var på vippen att grina. Eller jo, jag släppte nog någon tår. Förr kunde man ringa mamma eller pappa o fråga typ VAD ska jag göra nu..vart vänder jag mig nu...? Fy fasiken så jobbigt det är att veta vart man ska ringa när det är nåt....själv har jag urinvägsinfektion men min ork är slut. Väntar på att det går över av dig själv....



Oj, det var väl ett muntert inlägg av mig?!?! ;)

(men jag är bara så superfrustrerad.....)



Kram, kram!!

2009-09-08 @ 21:44:31
URL: http://mariakoden.blogg.se/
Postat av: EVA

Guuu vad läckert med träordet...var hittade du det månne ?

Försöker att få till en plåtskylt ( alltså av maken...) men det går trögt...hehe ! Måste nog rycka in själv och göra lite...alltså köpa plåten :) !



Och mindre storlek...HÄRLIGT ! Här känns det som det går åt fel håll...måste rycka upp mig och ta en hårdkörning igen !



***

KRAAAM EVA



2009-09-08 @ 22:19:22
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Inspirera Mera

Vad fint du har gjort det i hallen!

Kram Sandra

2009-09-09 @ 15:09:17
URL: http://inspireramera.se
Postat av: MO

Tjena gumman, headern är jättefin..duktiga du.



Det där ordet är så fint, min syster har det i vitt o har precis som du hängt det i hallen, passar jättebra där o du har rätt i tanken om det oxå.



Ja nu är jag förhoppningsvis tillbaka, jag fattar inte att man kan bli så less, inget har känts så kul på ett tag men nu börjar det kännas bättre, så tack för din gulliga kommentar, den värmde...



Många kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamar

2009-09-09 @ 17:08:20
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig det senaste från Freestreet. Var med och tävla om en rosa laptop.



Gå in här bli medlem och läs vidare.

100% gratis

http://www.freestreet.se/?r=135

2009-09-09 @ 22:14:07
Postat av: Malin B

Härlig hall du har!

Jag skulle behöva en Emma jag också. ;)

Det är roligt att ändra och förnya i bloggen också men har man inte kunskapen så har man inte...

Får ta och "utbilda" mig när tillfälle ges.

2009-09-10 @ 20:21:58
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback