Vackert så det gör ont....

Har jobbat idag trots feber och ont i halsen. Inte för att jag vill vara "martyr" eller något sådant, utan för att det är så mycket att göra att jag inte orkar vara hemma från jobbet och ta itu med allt jobb när jag kommer tillbaka. End of mitt hesa gnäll!!!

Vet inte vad jag ska skriva om idag utom att hela min dag har bestått av möten... och alla har varit av det trevliga slaget! Men visst blir man helt slut i alla fall... kan bero på att "status" inte är på topp. Men det är fantastiskt att möta människor i alla åldrar, olika situationer och känna att man faktiskt kan tillföra någonting. Att man kan göra skillnad!

Hit längtar jag just nu i denna stund... till SKOTTLAND! Vi ska snart ha planeringsmöte inför nästa års tripp till detta vackra land. Undrar om jag inte har bott där i ett tidigare liv... känner mig så hemma där! Den här gången ska syrran och jag hitta vår häxring.... vi vet att den finns någonstans!!! ;D

De här är (två av bilderna) jag tog vid Loch Lomond 2008, vackert så det gör ont.... det duggregnade men var varmt och skönt i luften....

Nu ska jag gå och lägga mig.. är helt slut efter dagen och har jag tur så drömmer jag vackra drömmar...
Kram!
Liza

Uppdatering: Det blev inga vackra drömmar, utan onda leder och huvudvärk så jag fick ta mitt förnuft tillfånga och stanna hemma från jobbet idag... Vila, örtte och sova är det som gäller.
Kram igen!


Text och bilder:©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Sara

KLOKT! Sömn är bästa medicin så håll dig under täcket =)



Bilderna ser underbara ut, har oxå variti Skottland men det är 10 år sedan.



Krya på dig!

Kraam/Sara

Postat av: Malin B

Man ska inte gå till jobbet och ha feber - det var nog det kroppen sa...

Pigga på dig!!!

Jätte fina bilder.

Kram.

2009-10-01 @ 14:54:30
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Hm, ja, det är nog bättre att va hemma när man är sjuk!! Hoppas du kryar på dig fort!!

Å, Skottland skulle jag gärna besöka. Sambon å jag har det som en drömresa att göra framöver nångång. Men först är det en resa till Thailand som förhoppningsvis blir av i vinter.

Ta hand om dig nu!!

Kramen, Maria

2009-10-01 @ 15:22:39
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: EVA

Så det blev ingen tjejkväll heller för dig ?! Det var himla mycket fruntimmer ute på stan och liiiteshopping hannvi med...hihi !



Men det är bara så mysigt att gå med tjejerna och strosa...



Hoppas du snart är pigg igen vännen !



***

KRAAAM EVA

2009-10-01 @ 22:22:51
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback