Hopp om vår...

Äntligen kan det anas att våren är på väg även här i norr. Snön kämpar emot sol och +grader men sjunker ihop allt eftersom. Det är HÄRLIGT!!! Vi har fått alldeles för mycket snö den här vintern..

Har fått besked idag att det kommer att dröja ytterligare 14 dagar innan mina bänkskivor mm kommer att monteras... känns lite surt men den som väntar på någonting gott....

Har i alla fall köpt en del småsaker som ska plockas fram när allt är klart. Bland annat en jättefin korg i svart och krom som ska stå ovanpå kylfrysen, svarta ljusstakar... ja, svart (tillsammans med grått och vitt) verkar bli en populär färg hos mig. Medvetet??? Självklart! Jag har en PLAN! Väljer att inte fota eller lägga ut bilder (fast jag är sugen) förrän allt är klart.

Passade på att möblera om litegrann i vår lilla stuga i helgen då jag inte kan fixa så mycket som jag vill hemma i stan. Det blev riktigt bra! Känns som om det blev lite mer gott om plats....


Mina fina tulpaner hade inte blommat ut.. men de fick vara kvar.. fick bara en ny vas!



Vackert, eller hur???!!!

Nu ska jag ta en kopp kaffe tillsammans med maken. Imorgon är det FREDAG!! SNART HELG!
Vad veckorna går fort nu...

Ha det gott!

Kram!
Liza

Text och bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Malin B

Veckorna går verkligen fort!!!

I morgon ska jag ha påsklov med barnen. =)

Vi får se vad vi hittar på, det är extra skönt att ha en helt oplanerad dag tillsammans.



Suck över din väntan på bänkskivorna, men du! Sedan när allt är färdigt, då glömmer du snabbt den långa väntan. Så brukar det iallafall vara för mig. Barnen väntade vi ju på i nio månader! ;)

Postat av: Bokmalen

Ja, visst kan man ana våren nu. Det har gått fort bara den här veckan som vi har varit hemma. ;)

Ni har ju en underbart vacker stuga. Å, jag ser fram emot att få se allt när det är klart hemma hos er!! ;) Blir även nyfiken på din plan... ;)

Kramen, Maria

2010-04-08 @ 21:51:57
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Saras Inredning

Ååh du har det så himla mysigt i sommarstugan!! avis



Kramkram/Sara



************

2010-04-09 @ 15:45:11
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Åsa

låter härligt att fixa till lite. Denna väntan men som du sa den som väntar på något gott....

2010-04-10 @ 23:49:15
URL: http://galanthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback