Lyckliga jag....

Mycket har hänt på bara några dagar....

JAG HAR BLIVIT MORMOR IGEN!!!
Frida fick en liten kille torsdag morgon. Mini-prinsen är så jättesöt och fin. Jag hade privilegiet att få vara med honom de första timmarna till hans far kom.  Stackars P satt fast på Arlanda och väntade på att få åka hem.. den här vulkanen har verkligen ställt till det.....
Min tacksamhet är så stor över att allt har gått bra!

Så ni förstår att jag är LYCKLIG!!! Nu har jag fyra superfina barnbarn!! Tur kanske att det blev en kille till.. Prinsessan A har deklarerat: "Du mormor, vi höver ingen mer prinsessa - jag ÄR prinsessan!!!"

Ikväll har vi varit konsert med Jill Johnson. Vilken artist hon är. Vacker, hon hade en klänning på som jag gärna hade ägt.. om man bortser från det faktum att jag är en halvmeter för kort och en meter för bred.. fantastisk röst, roligt mellansnack, härliga låtar! Hon hade dessutom otroligt duktiga musiker! Maken och jag bestämde oss för att ta kvällspromenad hem - härligt! 

Lite annat har jag hunnit med under dagen... storstädat sovrummet, satt nytt "tyg" på sänggaveln och pysslat lite... (fotar imorgon).



Mina vackra träd...

Kram på er allesammans!

Ses snart!
Kraaaaaaaaaaaaaaaam!
Liza



Text och foto: ©Liza, vardagslycka.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Malin B

Grattis till prinsen!

Det är en enormt härlig underbar känsla när en liten bebis har kommit till världen.

En enorm förmån att få vara nära och närvarande tycker jag.



Vilken härlig konsert ni har varit på.

Du - en meter för bred! Nu kräver jag snart bildbevis! ;) Fast jag gillar dig som du är oavsett hur du ser ut! =)



Kram till dig!

Postat av: Frida

Som vanligt hittar du på. En mete för bred... Pyttsan! Längden säger jag dock inget om :-) Är sedan vaken som du märker så jag ska göra mig i ordning och gå till miniprinsen. Längtar till vi får komma hem och kan ses igen. du är guld! kram!

2010-04-25 @ 05:34:56
Postat av: Cissi

Grattis mormor!!! =)

2010-04-25 @ 09:45:44
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Jo, hon är härlig Jill. Uppskattade henne mycket i höstas när vi såg henne i Lycksele. Då var hon höggravid (nästan), stor mage i alla fall å jag såg bild i tidningen att den är borta nu. ;)

Önskar er en fin söndag!

Kramen, Maria

2010-04-25 @ 10:43:01
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback