Jobbstart....

Så var årets sommarsemester till ända!!

Imorgon är det dags att återgå till vardagen - och jag sörjer inte. Det enda som kan bli problem är att sovrytmen är något "rubbad". Att komma i säng i någorlunda tid ser jag som det enda problemet. Käre maken har ju jobbat en vecka redan så han får väl knuffa mig ur sängen på morgonen om jag inte vill stiga upp... :D

Som vanligt på sensommaren/hösten är det "hål" i garderoben garderoberna (känns det igen??) så därför tog jag mig en shoppingdag igår. Strosade i lugnt tempo genom stadens butiker och gjorde mitt bästa för att fylla upp håligheterna igen... *host* Redan i fredags hittade jag ett par jeans.. de blå jag har är nötta och det är ett favoritplagg på jobbet så ett nytt par var nödvändigt..

Vi hade date med kompisarna Mags o Isse på ett fik här i stan fredag eftermiddag. Killarna hade annat på agendan också så de satt väl en 45 minuter... Mags och jag satt från kvart över tre till klockan sex och ventilerade stort och smått! Mysigt och tiden gick fruktansvärt fort!! Sedan hann vi en runda i en affär också... där köpte jag jeansen.

Under min shoppingrunda igår så blev det följande handlat, 2 tröjor - en svart med spetsärm och en petrolgrön, en klänning/tunika som jag spanat in länge, en klocka med STOR urtavla och lite smink. Tidigare under sommaren har jag köpt på mig en del tröjor också....



nu känner jag mig som en riktig "blogger" för nu fotar jag inte bara maten utan också kläderna....*fniss*
det kommer inte att bli någon vana...

Laddar nu för återgång till jobb!

Ha det gott där ute!
Kram!
Liza
Text o bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se




Kommentarer
Postat av: Karin

Visst är det kul med lite shopping så här års.



Själv har jag jobbat i fyra veckor efter semestern... man kommer snabbt in i det igen.

Postat av: Frida

Du kanske ska bli en modebloggare tillsammans med mig? Ett inlägg i halvåret typ ;-)

Fina kläder du hittade!

Var det jeansen vi kollade på som du köpte?



Ha en fin arbetsdag imorgon!

Nästa vecka kan jag komma förbi med pojkarna någon dag om det passar.



Kram!

2010-08-22 @ 22:32:21
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Ja, själv jobbar jag natt i veckan så jag har redan börjat veckans pass...

Kul med shopping. Skulle behöva lite nytt jag med men vi har shoppat en hel del till hemmet i sommar så jag får allt ta å hålla igen lite nu... ;) Hoppas även att träningen nu ska ge lite resultat så jag förhoppningsvis "måste" köpa nya kläder i vinter! ;)

Hoppas du får en fin första vecka å att ryggen håller!!!

Kramen, Maria

2010-08-23 @ 00:25:48
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: EVA

Du och Frida får väl börja som modebloggare tillsammans kanse...vore nåt att tänka på :) !



Skulle också behöva förnya lite, meeen försöker ju komma nedåt lite till, så det får vänta !

Vågen visade på -1 kg på en vecka bara på att skippa gosakerna...känns bra !



***



KRAAAM EVA



:)

2010-08-23 @ 10:13:22
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Saras Inredning

Men vilken underbar dag :)



Dessutom shoppingfynd. Vilken lycka!



Ha en härlig fortsättning på veckan.

Kram/Sara

2010-08-23 @ 16:34:13
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: Anna

Trädet som du har högst upp till höger i bild. var har du köpt det? Riktigt snyggt :))

2010-08-25 @ 18:10:38
URL: http://jakiya.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Hoppas du hade en bra jobbstart. Mkt fin shopping och ja att visa kläder i bloggen här inte heller till vanligheternas hos mig. Ha en fin torsdag!

2010-08-26 @ 10:41:04
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback