En helt vanlig onsdag...

Hej vännerna!

Vi har kallt idag, termometern  visar på -14 grader så man kan utan överdrift säga att de är myggfritt! Solen har varit uppe en liten stund men nu kommer molnen rullande in.

Har fotat lite på förmiddagen  - det gäller att fånga det lilla ljus som finns.....


Hjärtan från Interflora och tomte som jag fick av min julevenn för ett antal år sedan...


Mina tomtar från Cult Design får komma fram varje år! Det enda som är nyinköp är ordet JUL i plåt, annars sån´som jag haft länge....

Här har rensats i julkartongerna så det finns inte många tomtar kvar... känns skööööööönt!

Ha en skön dag!





Kommentarer
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Vad mysigt det ser ut :-)

Postat av: Maggan

Nu fick jag lite inspiration igen (får jag alltid när jag kollar i din blogg:-) kanske sätter jag fram granen innan helgen! kram

2010-12-08 @ 19:26:28
Postat av: Malin B

Himla skönt att slippa myggen! ;)

Nu när det inte har snöat på massor av dagar tycker jag att det är väldigt vackert med snön! =)

Jag håller tummarna för att detta vita väder får hålla i sig över jul- och nyårshelgerna.

Hos mig har ingen tomte fått komma fram än, i år tänkte jag vänta så länge det bara går och så "tomtebombardera". ;) Nu i några år har jag plockat fram redan tills första advent och nästan hunnit tröttna då det väl är doppareda´n.

Jag provar mig fram.

Du har det fint iallafall! =)

Kram!

2010-12-08 @ 19:54:56
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Lollo

Det är skönt att rensa ibland...

Härlig julstämning du fått till!

2010-12-08 @ 23:43:51
URL: http://lilalollo.blogg.se/
Postat av: EVA

Ja visst är det myggfritt men imorse skrek dotran högt i hallen...en spindel ! Konstigt att nån sån var vaken...men nu är den inte det längre...och vaknar tyvärr aldrig mer...hehe !



Vi var upp på Ängsbodan en kväll jag o Edith och det fanns mycket intressant där, dock inte det jag skulle ha, nämligen speglar på tråd mot insekterna...mamma ville så gärna ha nedskickat såna...men jag skickar några av mina som inte används så mycket just nu...hihi !



Längtar efter kaffe med surr :)



***

KRAAAM EVA

2010-12-09 @ 13:04:47
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback