Mossa, mossa på er allihopa..

Hej vännerna!

Idag, kort-kort inlägg! Återkommer kanske i kväll beroende på....

Ska nämligen få följa med syrran ut och åka bil, umgås och kanske gå i en affär!!!  Känns som evigheter sedan jag lämnade lägenheten sist!!!

Forsätter på temat jul hos mig... ja, nu vet ni att det är ett tema i alla fall...


Fågel från Madam Stoltz, doftljus från PartyLight och min fina ljusstake♥, enkelt arrangemang med träfat, mossa, blockljus och kanelstänger.... känns inte riktigt klart men fantasin tog slut där!!  För ordningens skull så står både fågeln och ljuset på fönsterbrädan i vanliga fall - det blev bara lättare att fota så här!! :D

Ha en skön torsdag alla kära vänner!

Kommentarer
Postat av: Maggan

... jag glömde fråga om du hittade något i "affären"??? kam

2010-12-11 @ 23:08:44
Postat av: Maggan

ja tyvärr så kan jag inte stava till kram...och förmodligen så beror det på något undermedvetet behov (har inte använt en kam på väldigt länge - rufs rufs)!

2010-12-11 @ 23:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback