Trevlig helg!

Idag har vi äntligen lyckats sammanstråla maken och jag på dagtid! Vi har beställt bänkskivor, kakel, blandare och diskho! Hurra vad jag är glad!
Firman vi har beställt ifrån kommer hem till oss och tar mått, sedan installerar de rubbet också.  Hoppas de har tid att "måtta" redan nästa vecka. Den nya fläkten måste beställas från ett annat företag - så det har vi kvar att ordna!

Jag ska ta före och efterbilder så klart!! Kan inte vänta till vår låååååååååååånga, buckliga, repiga diskbänk åker ut! :D 

Ikväll har jag varit på körövning (sångövning med kören alltså), är alltid full av energi när jag kommer hem! VAD VORE LIVET UTAN MUSIK??? Söndag blir det också repetitioner men då handlar det inte om gospel utan ett helt annat slag av musik!! Minst lika kul det!!

Imorgon är det äntligen fredag... älskar fredagar!! Tänker sluta tidigt imorgon för jag ska träffa en kär vän till mig och vi ska gå och äta lunch! Känns massor vardagslyxigt för mig som alltid har med mig lunchlåda till jobbet,  och det kommer att bli en kanonstart på helgen! Annars är ingenting inplanerat (utom söndag)  - skönt med "oskrivna blad" också!

Önskar er alla en riktigt


KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!
Liza


Text och bild: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Men, så kul med nytt i köket!! ;) Å morgondagen låter ju inte helt fel det heller!! ;) Vi har inte heller så mycket planerat för helgen, annat än att vi åker till svärisarna å förhoppningsvis kan va ute. Ev åka skidor eller nåt!??

Bara vi inte åker dit på nån förkylning!! Vi har båda två ont i halsen å lite snuviga. Hua, jag vill inte bli sjuk!!! Te med honung har jag druckit ikväll (åkte hem tidigare från jobbet). Så nu har jag helg å sambon jobbar imorgon.

Kramen, Maria

Postat av: EVA

Åhhh så kul med det nya i köket ! Kommer säkert att bli fint...men jag tycker ju att ni har det fint nu också :)



Här blir det förhoppningsvis korvgrillardag på lördag...sen är man ju ganska uppbokad nu då OS börjar...hehe !



Ha en underbar helg...och du...det finns alltid kaffe här !



***

KRAAAM EVA



:)

2010-02-11 @ 23:17:11
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: tina

Det låter som en härlig helg och vad kul med nytt i köket...och skönt att slippa göra jobbet själv!



Ha en fin helg Liza!



kram/tina

2010-02-12 @ 10:56:59
URL: http://[email protected]
Postat av: mo

Hejsan vännen, vad roligt med nya saker i köket, kommer bli superfint...vad annars när du har varit i farten ;)

Mysig start på helgen med lunchträff, hoppas resten av helgen blir lika trevlig.



Ha en skön fredagskväll, kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaamen

2010-02-12 @ 18:24:15
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Maggan

Men så sjukt roligt! Och det hann vi inte prata om på kören - bänkskivan, kaklet, kranen och diskhon - viktiga saker!!! Jag längtar till att få se det färdiga resultatet jippie, den är så snygg den bänkskivan (om det nu blev den du pratat om....) Ha en skön helg kraaaam

2010-02-12 @ 20:17:25
Postat av: Ensamma mamman

Önskar er en riktigt trevlig helg! Kram

2010-02-12 @ 23:21:04
URL: http://mittlilla-kaos.blogspot.com
Postat av: Malin B

Å, du sprudlar av glädje och inspiration.

Härligt! Jag gillar också oskrivna blad, tulpaner och renovering. =)

Ser fram emot dina bilder. Jag som tycker att du ALLTID har det så FINT. =)

Jag har också alltid lunchlåda med mig så härom måndag hoppade en väninna in lite före lunch och ville ha en lunchdate. Jätte trevligt och vardagslyxigt, speciellt då det inte alls var planerat.

Kram på dig.

2010-02-13 @ 00:14:04
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback