Vitlök är vacker...

Hej igen!
Det verkar som om tordagar är de enda dagar jag får tillfälle att sätta mig och blogg numera. Inget planerat - det har bara blivit så....

Lägenheten har varit eftersatt ett tag, jag har varit förkyld och rätt så sliten sista tiden, så det har inte varit läge för att städa och hålla efter som vanligt. Därför har bristen på energi varit påtaglig. Jag håller på att städa upp och snart tar rensningen vid - min energi och lägenhetens är alltså på väg att återvända. Det känns härligt!!!

Nu sitter jag här mitt mellan jobb och körövning...

Vill bara delge er min senaste INREDNINGSTIPS...... :D



Ha! Ha! och nästan gratis också!! Som ni förstår så glömde jag en vitlök framme och hips, vips så hade den flera vackra, blanka ljusgröna blad. Underbart vackert mot den vita löken!

Tänk att inredning kan vara så billigt!!

Ha en skön torsdag kväll!
Kram!
Liza

Text och bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jadu, det hade jag inte kunnat tro... ;) Hoppas du får en fin kväll på körövningen!!!

Kramen, Maria

Postat av: EVA

Och sen kan du klippa det gröna av vitlöken och använda till matlagning eller plantera hela den och skörda mer...hihi !



Jag brukar låta både rödlök och gul lök och vitlök få grönska upp lite...de är vackra...



Idag har jag skött lilleskrutt några timmar medan modern lagade tänder och det gick hur bra som helst ! Och han är ett matvrak...hehe !



Syns på lördag vännen !



***

KRAAAM EVA



:)

2010-02-04 @ 17:35:56
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Lina

Å - frebruarigrönska! :)

Att det kunde bli så vackert hade man nästan glömt. Jag som ännu inte hittat krokusknoppar kanske får lov att lämna en lök framme på köksbänken... :)



Hoppas du snart känner dig helt frisk. Det är mycket som går just nu och seglivat dessutom.



En tidig helgkram från mig!

2010-02-04 @ 18:50:56
URL: http://kitchenbloom.blogg.se/
Postat av: Sofia Stahl

:-)

2010-02-04 @ 23:14:35
URL: http://www.varunik.se
Postat av: LillaMy

Haha..det var ju riktigt fint.Krya på dig och ha en skön helg.

2010-02-04 @ 23:27:47
URL: http://myslivochhem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback