Feberdimma eller ambition?????

Hej kära bloggkamrater!

Förstår om ni är i chock.. två inlägg samma dag från vardagslyckans värld!
Sanningen att säga så är jag lika förvånad själv! 

Jag brukar aldrig visa kläder här på bloggen - men idag så händer det också - vilket bevisar att jag nog lever i feberdimma fortfarande.. :D

Såg ett så vackert garn på ICA för ett tag sedan, ett garn jag inte kunde motstå helt enkelt! Fanns i riktigt fina färger men nu råkar jag gilla rosa så rosa fick det bli! Så nu har jag stickat mig en tröja/tunika som jag hoppas kunna använda flitigt under semestern. Tror att den blir perfekt att ha på sig under långa mysiga utekvällar..


Hade inget mönster som var ens nära den bild jag hade i huvudet så jag fick hitta på mönstret själv . Alltid lika spännande att se hur slutresultatet och framför allt hur passformen blir... tack och lov passar den mig alldeles utmärkt!! Nu är jag sugen på att sticka en till.. i något mörkare garn, och lite annan modell, stickat verkar bli stort i höst...

Hur som helst min tröja kommer att bli snygg till ett par vita piratbyxor eller till jeans!

Kram alla glada!
Liza (som nu har en och en halv dag kvar till semester) 

Text o bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag dööööööööööör! Så himla fin!

Nästa år får du sticka en till mig, fast inte i rosa för som du vet är det ju inte riktigt min färg...

KRAM!

Postat av: Bokmalen

Men hallå!!! Vad otroligt fin den blev! Tänk om jag kunde sticka sådär!?? ;)

Förstår att du är nöjd! ;)

Kramen, Maria

2010-07-22 @ 11:27:20
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: margaretha

Så fiiiin tröja! Har just kommit på att jag kan läsa din blogg fast jag är på stugan! Hinner inte sitta vid nätet så mycket annars för det fixas hela tiden inför det kommande evenemanget! Hoppas du mår bra nu och att ni får en härlig semester! Kram kram

2010-07-24 @ 22:11:34
Postat av: gella

Supersnyggt!! Hade gärna haft en likadan! :)

2010-07-25 @ 19:01:05
URL: http://gella.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback