Långt mellan gångerna....

Hej vännerna! och TACK för alla gratulationer på vår bröllopsdag!! Det värmer våra hjärtan.

Det har varit en tuff vecka då ryggen totalpajade så jag har fått hålla mig hemma, mår lite bättre nu så det blir jobb ett par timmar imorgon! Som tur är har döttrarna dragit ut sin gamla mamma på lunch och små prommisar. Som ni förstår har inte mycket blivit gjort utan lagoma portioner av vila och rörelse samt "piller" har varit allenarådande.

Idag har jag träffat bästaste vännen
EVA, vi fick en riktigt mysig surrstund. Gisses, vad vi har mycket att prata om! Inget ämne är för stort eller smått att avhandla när vi träffas... Det gör vi om SNART!

Har också träffat FRIDA med make och lilla- och stora A. Mysfamiljen med stort M och nu pågår än en gång renovering i deras fina hem. Förhoppningsvis kommer min kära dotter att ta före och efter bilder och publicera på sin blogg.

Måste också berätta (jag skriver ju inte ofta om kläder määän...) att jag har investerat i en jeanskjol, modell strax över knät.. väldigt olikt mig som vill ha långa kjolar som i princip ska släpa i backen. Erkänner motvilligt att det är ganska skönt med en kjol som inte snurrar kring fotknölarna... Ett par skor har jag också köpt, rea 149 kronor för ett par supersnygga sandaler med lagom hög klack. *me like*

Ikväll flyttar vi ut till stugan... väntar bara på att käre maken ska komma hem efter att ha tillbringat ett par dygn i en grannkommun......

Passar på att önska er en





Ha det så gott!
Kram!
Liza


Text och bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se


Kommentarer
Postat av: EVA

Ja usch vad tiden flyger iväg då vi surrar...hihi ! Helt klart ska det göras om snart !



Jag är ju en jeansmänniska och mina piratjeans varvas hela tiden med jeanskjolen...fast idag med korta tights under pga av inte-solen :)



Ha en härlig helg !



***



KRAAAM EVA



:)

Postat av: Frida

Ni tog nog knäcken på honom för han sov på eftermiddagen. ;-) Tack för att ni skötte! KRAM!

2010-06-20 @ 22:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback