Lite smått och gott....

Hej vännerna!

Härligt med en solig dag när helgen här uppe i Piteå har varit ytterst sollös, det har alltså regnat hela helgen. Vi har myst i stugan, elden har sprakat i kaminen och vi har fått ha stora A hos oss lördag till söndag. Gisses vad den killen kan prata! Han har inte varit tyst en vaken minut. Som tur är är han go och rar och har en otrolig humor. Igår när han hämtats av föräldrararna och lillebror så blev det så t y s t ! Jag somnade till och med en stund. Underbara söta barnbarn - livets efterrätt!

Nu ska vi åka ut till stugan igen.. maken har haft sammanträde klart och middagen har vi ätit ute på stan tillsammans med äldsta dottern och prinsessan A. Jo, hon har talets gåva också. Pratar klart och tydligt och har ett ordförråd som imponerar... hon har inte fyllt 3 år ännu...

Några bilder från mitt stugkök....





Mysiga ljuslyktan kommer från ICA kvantum, jättefin där den hänger i en vit kedja. Gjutjärnsljusstaken (en ny favorit) hittade jag på MIO och hjärtat kommer från Maggans Djugelkiosk.

Ska bli skönt att komma "hem" och mysa en stund, dricka en kopp kaffe och fortsätta läsa min bok....

Önskar er en skön kväll och härlig tisdag!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!
Liza

Ps. Mobila bredbandet är rätt segt så det blir inte många kommentarer... men tro mig jag besöker er så ofta jag bara kan!!!!

Text och bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: EVA

Härliga bilder !!! Måste komma till er nån kväll och surra lite...

Jag är jättenöjd med mina syprojekt idag ! Blir glad bara jag ser tyget...



***



KRAAAM EVA



:)

Postat av: Malin B

Å, sol!!! Vad jag längtar efter den "varan".

Du har det så mysigt så det är en fröjd att komma hit och titta på dina bilder.

Härligt med små människor i närheten.

Kram!

2010-06-22 @ 07:54:42
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: Saras Inredning

Vad finurligt. Och fint med tvättbrädan =)

Här har vi haft strålande sol nu ett par dar, tyvärr ingen värme... men den kommer väl.



Ha det bäst!

Kramkram/Sara

2010-06-22 @ 15:55:22
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Åsa

Här var det ett tag sedan jag var inne. Överhuvudtaget så är jag rätt seg med bloggandet just nu. Trevligt att se att livet leker med dig och du så underbart med tid i stugan.

2010-06-27 @ 15:10:35
URL: http://galanthus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback