Huvva vad tiden går fort..

..när man har roligt!! :D

Hade så fantastiskt roligt igår. Nästan 800 personer kom för att dansa, umgås och lyssna till oss gamla dansbandsrävar. Skickar ett tack till alla som var där! Ett är säkert, vi kan inte vänta nitton år på att göra om det! :D

Så åter till min vardagslyckliga tillvaro! Nu kommer jag att ha mera tid för bloggen och det ser jag fram emot. Det har ju varit lite si och så med uppdateringar ett bra tag nu. Har besökt era bloggar så fort jag haft en minut över men har varit mycket dålig på att kommentera, det kommer att bli bättring även där!

Tyärr har inget mer hänt på köksfronten, väntar fortfarande på leverans av bänkskivor mm, har inte orkat ta tag i tapetseringen, men hoppas att ryggen håller för att hänga våder i veckan.. ja, ryggen ska inte hänga våderna men den behöver vara någorlunda samarbetsvillig med resten av kroppen för att det ska lyckas! :D

Måste få visa den fina vasen och blommorna som min käre man fått....


Gillar Minevasen....

Kom på igår att det snart är PÅSK! 
Så jag plockade fram min fina höna och de små kycklingarna från Cult Design. Hönan är verkligen en favorit.. gillar att den har lite "retrolook"


Lite mer pynt kanske det blir.. har plockat fram keramikäggen också.. men inte fotat. Tror jag blivit lite lat!!!

Nu ska jag försöka vila en stund. Det känns att jag var igång hela dagen igår till klockan fem imorse....

Sköt om er!
Ses snart igen!

Kraaaaaaam!
Liza



Text och bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tack själv!

Vi hade jätterolig kväll.

Vi stängde ju stället :) :)

Kändes som i gamla tider.

Kram från oss.

2010-03-28 @ 16:04:24
Postat av: jenny

Låter som att ni haft en rolig kväll:-)

Snygg vasen var och så fint du påskat till det.

Kram

Postat av: Sara

Snygghönan framme :) Men du när man väntar på nåt "gott" så...



Kramkram // Sara



Härligt att det gick så lysande igår!!!

2010-03-28 @ 20:57:11
URL: http://katterochpasta.blogg.se/
Postat av: Roger

Hej, och ett jättetack för det magiska möte vi alla inblandade fick tillsammans i lördags. Allt funkade så otroligt perfekt, det var helt underbart. Kul att träffa er alla, jag fick en känsla som om vi tillhörde samma storfamilj. Håller med dig, om att vi måste göra om det här på nåt sätt. Hälsa de dina, och ha det så bra!

MVH Roger.

2010-03-29 @ 18:10:04
URL: http://rogerlindqvist.blogg.se/
Postat av: Nilla

Underbar Mine-vas! Jag har också en :-)

2010-04-22 @ 10:05:20
URL: http://tankebubblor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback