Göra ingenting....

Hej vännerna!

Här sitter jag och gör absolut ingenting. Tar det lugnt, vilar, sitter, står, går, vilar.....

Vi har blivit med Friggebod! Den ska inredas som gäststuga och tankarna går runt i huvudet (tack och lov kan jag tänka i alla fall) om HUR den ska inredas på bästa sätt! Maken har ingen aning om mina planer för den är i delar och kvar i affären där vi köpt den. Ska i och för sig hämtas i morgon, men det tar ju tid att få upp den också, så smart som jag är ligger jag lågt för att inte stressa den stackars mannen i mitt liv.. :D

Tankar så här långt...
*Vita väggar
*Vitt tak
*Vitt golv


Bilder från Rustas och Ikeas hemsidor....

Det här är bara spontana tankar som jag försökt sätta ihop.. och accentfärger får ge sig vartefter...

Nu orkar jag inte sitta längre... ska ta soffan nu!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
Liza

Ps. Har ni inrett en 15-kvadratare, snälla kom med tips på hur man får in fyra sängplatser utan att behöva ha våningssängar....

Text: ©Liza, vardagslycka.blogg.se Bilder från Rusta och Ikeas hemsidor, collage eget!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Tyvärr har jag inge tips till er men oj vad skoj med planeringen. ;)

Ta hand om dig!

Kramen, Maria

Postat av: Frida

Har heller inga tips som du vet.Har ju bara en gamma vedbod sjäv.

Om du är hemma imorgon på eftermiddagen och är uttråkad (och orkar) så kan jag ju komma med småkillarna när maken sliter åt min käre far.

Hör av dig.

KRAM!

2010-05-11 @ 21:08:24
Postat av: Malin B

Inga tips från mig heller men jag följer gärna projektet här i bloggen! =)

Pigga på dig och stor kram.

2010-05-12 @ 10:00:09
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback