Skön söndag i maj...

Hej vännerna!

Nu råkade det bli ett kort uppehåll igen.... men så är det ibland, tiden räcker inte riktigt till för allt som ska göras!

Det doftar härlig nybakat hos vardagslyckan idag. Har precis tagit ut en chokladkaka med spetsmintglacyr ur ugnen, så snart ska käre maken och jag inta en kopp kaffe och så kakan till förstås. Det är vackert väder, solen skiner så balkongen känns som ett bra alternativ...

Gardinkappan i köket är nu klar och sitter på plats..

Är så nöjd..

Senare i eftermiddag har vi "innergårdsstädning" med grannarna i BR-föreningen. Så förmodlingen blir de massor med fika då också - vi har många duktiga bagerskor i huset!! :D

Ha en fortsatt skön söndag!
Kram
Liza
Text och foto: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Malin B

Solsken och gott fika, vilken härlig söndag! =)

Här är det ruskigt och inget fika utan middag blir det tidigt för under eftermiddagen ska det spelas/tittas på fotboll. I dag igen! Det är MYCKET av den varan just nu... Det för ju med sig att helgerna är väldigt inrutade av när vi ska äta, när vi ska åka osv.

Inte ett knyst om att jag gillar en och annan "glida runt och ta dagen som den kommer dag"... De dagarna kommer väl fortare än jag anar och då kommer jag med all säkerhet att sakna den här tiden då barnen bodde hemma. ;)

Postat av: Marianne L

Du är så duktig!

2010-05-10 @ 01:06:27
Postat av: Linda ö

Det blir såå fint hemma hos er och jag ser framemot med glädje till den dag då jag får göra husesyn hos dig :)

ni verkade ha en härlig söndag och det hade vi med

först match med pif damer då vi satt i publiken. Sen seriepremiär för öifs damer där dottern spelar

vinst med 3-0. Emma gjorde inga mål igår men i lördags blev det tre!! Hipp hipp

2010-05-10 @ 11:38:02
Postat av: Karin/Rosa maränger

Hihi, ett tag sen jag var inne här och kikade, har blivit vääldigt lite datortid senaste veckorna. Men vad ser jag, jo att jag och Liza har precis likadan köksgardin=). Jag köpte mitt tyg på ikea för drygt en vecka sen och nu sitter två hissgardiner upp. Lika smak som vanligt alltså =).



Kram på dig!

2010-05-12 @ 11:22:29
URL: http://rosamaranger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback