Vilken skillnad...

Hej alla glada!

Åkte ut till stugan igår för att njuta av det härliga vädret. Förväntade mig att vi skulle få skotta ut sista snöhögarna... määääääääään, det fanns inte minsta lilla snöflinga kvar på stugtomten. Enligt grannarna som vi satt och surrade med en stund, så hade sista snön försvunnit under torsdagen. Behöver jag påpeka att jag inte gråter över snön eller vattnet som vi vadade i på grusgångarna förra helgen är borta?? Nu är allt torrt och fint!! :D

Alltså förra helgen...

Fy, farao vad snö som låg kvar....


Tjo hooo! Snön är borta!!!

Måste också få berätta om lill-prinsens förvåning idag när han som vanligt satt och kollade in "mormors svarta hår"... "Mormor, du har alldeles vitt hår här under.."  Gissa vad den här mormordern kommer att göra imorgon bitti??? Jo, doppa huvudet i en färgburk, man ska inte ta ifrån barn deras illusioner.

Nu ska jag gå och sätta på kaffevattnet... vi har inte ätit efterrätt ännu.. och det är ju faktiskt lördag!

Ha en fortsatt underbar helg!
Kraaaaaaaaaaam!
Liza
Text och bilder: ©liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Saras Inredning

Hahaha.. vilken härlig kommentar :)



Och du vad snön har försvunnit fort! Det är ju verkligen inte klokt. Idag har det varit blandat, lite regn och ibland sol men ingen värme.



Ha det gött :)

Kram/Sara

Postat av: Anette

Hihi... söt kommentar. Härlig blogg du har. Alltid lika kul att hitta nya =)

Kika gärna i hos mig.

2010-05-26 @ 21:30:13
URL: http://familjevillan.blogg.se/
Postat av: Malin B

Jag som tyckte att vintern var lååååång här nere hos oss!!!

Jag förstår känslan av att äntligen ha barmark.



Toppen att ha en liten prins som håller koll på när det är dags att handla hem ny färg. ;)

För mig kan det bli någon sådan aktivitet i helgen, fast hos mig tror jag att det är "tvärt om", det är ju tösen som brukar hålla koll på mig men hon tycker att jag häller i färg för ofta.

Omväxling förnöjer fnissar jag glatt. =)



Ha en god helg och kram från mig!

2010-05-28 @ 10:08:33
URL: http://malinbayard.blogg.se/
Postat av: isa

Hahaha vilken syn det vore att se dig med huvet i målarhinken :)

Trevlig blogg du har. nu hoppas vi att värmen stannar kvar ;)

2010-05-29 @ 23:24:52
URL: http://rustaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback