Skumma tomtar...

Hej vännerna!

Min lilla list lyckades... vad gör inte min man för dessa....


Skämt å sido, han bar upp julkartongerna utan minsta protest men hade naturligtvis hunnit kolla på bloggen att mutning var på gång. Jag fick snällt traska ner till affären och köpa de utlovade "Tomtarna" - hjärtevännen fick en hel kartong! :D
Han är snäll min käre man!!♥

Idag har jag börjat pynta (nej, döttrarna mina ni behöver inte vara oroliga)! Passar på att rensa bort sådant som har gjort sitt i vårt hem, fina tomtar, någon kruka.... kanske vill någon dotter ärva???

Det här har jag hunnit med på morgonen....


Är ni imponerade?? En hylla klar! Känner att det blir "sparsmakat" i år! Orkar inte med så mycket rött... beror nog på värken. Sen så gillar jag vitt... :D

Tack till er som har lämnat så snälla kommentarer om årets julheader!

Ha en härlig onsdag!


Kommentarer
Postat av: fia

Det är ju super fint med vitt.

Postat av: Malin B

Såklart en sådan trivsam make ska ha skumma tomtar! =) FINT blev det på denna julhylla. Som du vet gillar jag din smak och ska jag vara ärlig gillar jag din mans också - åtminstone på tomtarna. ;)

Kram!

2010-11-24 @ 22:51:06
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback