Award....

Hej alla glada kamrater!

Jag har fått en utmärkelse av en av mina favoritbloggerskor som faktiskt var en av de första jag stötte på i bloggvärlden! Tusen, tusen tack Tina med bloggen
tinaminastina! Jag känner mig hedrad och stolt!!! :D



När man fått denna utmärkelse ska man berätta tre saker som ligger mig speciellt varmt om hjärtat...

♥ Min man, mina döttrar med respektive, barnbarnen, systrarna med familjer, mina fina vänner som alltid finns där för mig...

♥ Vårt hem, där mitt inredningsintresse får blomma ut och vårt lilla söta sommarhus..

♥ Musiken! att lyssna på, utöva själv tillsammans med kören eller andra musiker..

Nu ska jag ge denna fina utmärkelse till fem andra bloggerskor...

Whisky och campagne, Magnus och Selma, Fridasfunderingar, Livingkd och Hus nr nio, de här tjejerna besöker jag ofta, bloggerskor som delar med sig av stort som smått, härliga tjejer ♥

KRAAAAAAAAAAAM!
Liza


Kommentarer
Postat av: EVA

1000 tack goaste vännen !!! Den tar jag genast :) :) :)



***

KRAAAM EVA

Postat av: Malin B

Grattis till utmärkelsen.

Den är du värd!

Kram!

2010-10-15 @ 09:23:02
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Jimmymariann

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2012-06-04 @ 09:18:23
URL: http://jimmymariann.blogmakale.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback