Tisdag 26 oktober...

Hej alla goa glada!

Vad denna månad går fort trots att jag fortfarande är hemma!

Arbetet med badrummet fortskrider, idag är väggar och tak målade vita. Torktid 16 timmar, så imorgon kommer målaren tillbaka för att dra på andra varvet som ska torka lika länge och på torsdag kan vi äntligen börja städa  och få grejorna på plats. (jisses vilken lång mening jag fick ihop) :D Hur som helst ska det bli skönt att få tillbaka "mitt" badrum och som blir fräscht krispigt vitt istället för gulvitt!!

I kväll är jag bjuden på Partylight-party hos kompisen M. Gillar deras ljus, hoppas bara att blockljusen jag skulle köpa förra gången finns, de ska jag ha till advent. Det ska verkligen bli roligt att komma ut och träffa lite folk och surra bort en stund. Känner att jag inte är allt för social alla dagar utan jag tillbringar allt för mycket tid med mig själv.

Fick trevligt och oväntat besök idag när M och hennes man kom hit med fika och kaffe på förmiddagen. KUL!! Jag behövde lite sällskap!!
TACK för att ni tänker på mig!! 

Fick nya Plaza igår - min absolut favorittidning.. Det är fest när den landar i brevlådan och där fanns mycket fint att titta på och läsa om... har inte läst klart än... 



Nya Plaza och en kopp kaffe - det är vardagslycka!!

Nu har jag fått tag i fejk-höstlöv till bra pris (39 kr/kvist). De passade utmärk i Cult Design vasen...



Fina eller hur??

Nu ska jag gå till Apoteket och om jag orkar vidare till sybehörsaffären. Behöver lite material till ett projekt....

Ha det gott!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!
Liza

Text och bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Saras Inredning

Jag har varit på ett sånt ljusparty oxå, fast jag tyckte det va ganska dyrt... å andra sidan är ljus DYRA och det är bra kvalitet :)



Alltid kul med lite spontanbesök - händer alltför sällan tycker jag.



Ha en skön fortsättning på veckan!

Kramkram/Sara

Postat av: Frida

Jag kommer också ikväll så då ses vi.KRAM!

2010-10-26 @ 15:36:00
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Malin B

Jätte fina höstlöv, sådana skulle jag gärna "plocka in" jag också.

Ljusparty är ju trevligt även om det nu är lite dyrare... Jag har bara varit på ett, väldigt bra kvalité var det iallafall.

2010-10-26 @ 15:53:21
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback