Och allt är lugnt...

Hej alla glada!

Idag har jag hälsat på mina arbetskamrater! Saknar dem massor och jag önskar bara att jag blev frisk så jag kan återgå till jobbet igen och vardagen blir "normal".

Ikväll har jag klippt till tyget som ska bli kuddfodral. Valde att ha olika storlekar på kuddarna, har ett antal innerkuddar att välja mellan, så vi får se hur slutresultatet blir. Att sy ihop dem får bli eftersom. Hoppas att det blir som jag har tänkt mig!! Vill verkligen bli nöjd med vardagsrummet för i min hjärna hänger det inte riktigt ihop. Hmm, det är farligt att vara hemma hela dagarna... 

Apropå ingenting så kommer liten glimt av sovrummet här...



Där har jag inga större förändringar på gång, det känns harmoniskt och vilsam, precis som ett sovrum ska vara. Har några idéer till två tavlor som ska tillverkas.... ska bli intressant att se om de går att genomföra. Om projektet lyckas så får ni naturligtvis ta del av det...;D

Efter att försökt få till det här inlägget trots att blogg.se inte vill samarbeta, så har det först sent ikväll gått att ladda upp bilder, jag har blivit utkastad ett par gånger... det strular lite för mycket nu!!!

Ha en riktigt skön torsdag!
Ses senare idag!!

Kraaaaaaaaaam!
Liza

Text och bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se



Kommentarer
Postat av: Malin B

Jag gillar verkligen din inredningsstil! =)

Harmoni till max.

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback