Vintertid...

Hej alla goa!

Igår förmiddag kom Anna och M, storprinsen och prinsessan på besök. Åh, vad man blir glad och upplivad av lite bus och surr från barnen. Prinsessan pratar som en kvarn, snabbt och bestämt precis som sin mamma. Prinsen är mer eftertänksam och är inne i superhjält och monsteråldern. Det gillrars fällor, kläs på dockor, bakas kakor, fantasin är på topp! :D Inte nog med att de hade fika med sig.. jag fick finaste blomsterbuketten också. Vår enda Halloweendekoration... 


Som ni vet rensas det här för fullt - vi slänger och ger bort allt vi bara kan. I badrummen är alla gamla produkter borta, det enda som finns kvar år sådant som vi kan använda! SKÖÖÖÖNT! Idag har jag fotat så bilder från badrummet kommer snart... När jag ändå var igång så fixade jag lite i makens badrum också...



Käre maken blev mycket nöjd... tror han uppskattade de vackra röda rosorna och framför allt omtanken..

Idag är lite slappardag, klockorna är ställda på vintertid (äntligen)! Emma kommer hem ikväll och stannar ett par dagar. Ska bli roligt att ha lite sällskap och få rå om lillan ett par dagar.

Imorgon ska jag träffa ortopedläkaren.... håll tummarna för att han ska kunna hjälpa mig att bli bätte!

Ha en fortsatt skön söndag!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAM!
Liza

Text och bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Maggan

Önskar dig riktigt lycka till...hoppas verkligen att du kan få hjälp! Hälsa lillan från mig, Kram

2010-10-31 @ 21:16:16
Postat av: sara

härlig bukett! Höstfärger är verkligen vackert!

Postat av: EVA

Hoppas det gick bra hos el doctore...höll tummar och tår !

För oss bär det av imorrn med dotran och hennes knöl, men nu ska den bort ! Skööönt !



***

KRAAAM EVA

2010-11-01 @ 17:34:54
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Halloj!



Hoppas allt gick bra hos ortopeden.



har uppdaterat mig massor och jisös vad snygg din MOLGER blev! Mycket bättre än orginalet :)



Finfina blommor!

Ha en underbar fortsättning på veckan.

Kram/Sara

2010-11-02 @ 16:20:16
Postat av: Saras Inredning

Oj min signatur föll bort...

2010-11-02 @ 16:20:43
URL: http://blogg.magnusochselma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback