Höstlöv...

... i vitt!

Sydde för några veckor sedan en enkel gardinkappa till systerdotterns sons rum. (Hängde ni med där??) Tyget hade jag redan, en leftover från lillprinsens gardin. Jag har en tendens att köpa lite extra tyg så det finns om jag vill sy en kudde eller göra en tygtavla, vimplar eller annat..

Hur som helst så fick jag en present av goaste Lottan för min ringa insats! Ett jättefint löv som hon inhandlat på "Maggans djungelkiosk" vilket är en av våra favortibutiker. Med våra så menar jag alla kvinnfolk i släket + en massa kompisar! TACK snälla LOTTAN!

Det fina lövet finns nu i min hall...

Passade bra till mitt ljusfat som har många år på nacken..

Vid tillfälle ska jag höra om systerdottern låter mig ta ett par bilder i deras hus.. är säker på att ni skulle uppskatta det! Otroligt mysigt och samtidigt stilrent! *me like*

Har  haft besök av goaste vännen
Eva idag! Gisses vad vi kan surra och dricka kaffe! Alltid lika kul när vi träffas.. ses snart igen Eva!

Slut för idag från Vardagslyckan som nu måste vila en stund!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!
Text och bilder: ©Liza, vardagslycka.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det är så himla kul att du och mi madre funnit varandra! Ni är som gjorda att vara vänner! =)

Postat av: mo

Åh, såklart du var värd det fina lövet när du varit så snäll o sytt gardiner. Är ju lite insnöad på just lövformen, har ju ett grönt fat, o sen mina väggljusstakar som har formen som ett blad....fint var det i alla fall...

Jodå, här är allt bara fint, hoppas du mår bättre i ryggen nu.

Här bloggas det runt lite o kollas på Idol samtidigt, ha en skön kväll..många kramar bästaste Liza

2010-09-14 @ 20:30:52
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Sofie

Vilket fint löv! Ja, den affären är verkligen bra :) Alltid hittat man något!



Kram, Sofie

2010-09-15 @ 11:40:17
URL: http://syssla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback