Oj, vad hände??

Hej go´vännerna!

Oj, det blev ett litet upphåll här utan någon som helst anledning... men nu är jag tillbaka full av energi igen!

Veckan som gått har varit riktigt härlig! Mellandottern
Frida har varit här och putsat mina fönster - vilken lycka! Man får ju skylla sig själv som bor mitt i staden, så är det, men när ljuset knapp tränger in genom mjölkfärgade rutor då är det inte kul. Nu har ljuset återvänt och med det mitt glada humör! Det behöv inte mycket för att jag ska vara Happy!

Som vanligt när det städas så byter grejor plats så jag har flyttat runt "grejset" igen och det tog ett bra tag innan jag var nöjd!


Insynsskydden i fönstret är de som tidigare var i köket... plockade ner längderna också för att släppa in ljuset!

och i köket nya Koziolplattor som insynsskydd...

Sen bilderna togs så har en del påskpynt åkt fram..hmm, inte så många. Men de får ni se nästa vecka!!

Nu ska jag dricka en kopp kaffe och vila en stund innan maken kommer hem. Vi ska åka ner till Skellefteå en sväng med en säng (rimmar) till dotra och hennes sambo!

Ha en trevlig helg och förhoppningsvis får vi njuta av sol och varma vindar!




Kommentarer
Postat av: Frida

Jag ska läsa upp rimmet för StorA. Han gillar ju sånt ;) KRAM!

Postat av: Saras inredning

Åh så fräscht! Och jag bara ÄLSKAR din runda lampa :) Du har så himla ljust och fint. Dom där koziolplattorna var smarta som insynsskydd. Jag skulle behöva nåt för den brännande solen - sen vi bytte fönster har jag varken persienner eller markiser :( En urblekt dagstidning... men det är inte så snyggt..



Ha en skön helg!

Kramkram/Sara

2011-04-15 @ 15:03:43
URL: http://blogg.magnusochselma.se
Postat av: Bokmalen

Snyggt!!

Gillar insynsskydden. Vi behöver dock inga då vi bor på 3:e våningen å har ingen insyn... Fast det klart, man skulle ju kunna ha dom bara som dekoration. ;)

Ha en härlig helg nu!

Kramen, Maria

2011-04-15 @ 17:01:21
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: ♥ EVA ♥

Finns alltid kaffe då ni kör förbi...



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

2011-04-15 @ 18:25:00
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Maggan

Så snyggt...rena fönster och ommöblerade grejer:-) Jag tror jag ska "boka" dina döttrar ngn dag:-) kramen

2011-04-15 @ 22:22:13
Postat av: Malin B

Nu när din tös är klar med dina fönster tror jag bestämt att jag ska bjuda hit henne till att putsa mina. ;) Jag är klippt värdelös på den sysslan, hur jag än kämpar och lägger ner min själ så är det ränder hit och dit... Suck!

Men jag har tur ändå, min sambo är superduperduktig fönsterputsare. Kruxet är bara att han inte går att beställa utan det är bara till att vänta tills hans tid och inspiration för sysslan sammanfaller.

2011-04-16 @ 18:00:10
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback