Slask och vårfärger..

Det har snöat här på morgonen! Men inte gör det någonting, den nya snön äter upp den gamla så det är helt OK för mig!

Igår traskade jag iväg till blomsteraffären och köpte några Penséer och en kruka Påskliljor för att lysa upp balkongen. Som vanligt så fanns det inte ett spår av någon blomjordspåse att uppbringa i hela lägenheten när Penséerna skulle planteras i min fina "bunke". Fast jag vet att det finns... någonstans... eller kanske i källaren...*suck*

Det blev en prommis ner till ICA och där var de små 5 liters påsarna slut så det blev en 10 liters... tungt som bara den. Får nog snart införskaffa en "dramaten" vagn. Dumt att bära så tungt men jag slank in till svärmor för en vilopaus och en kopp kaffe på vägen. Man måste tänka smart eller hur!! 

Nu är det i alla fall planterat och klart...





Härliga vårfärger!! Nu lyser de upp balkongen - jag blir GLAD!

Nu ska jag ta på mig träningskläderna och bege mig till "Lassa" för lite styrketräning (lyfter 7 och 10 kg) Ha! Ha!

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Ja men suck, hos oss har det vräkt ner snö. Så himla tröstlöst men man vet ju att det alltid blir så här!



När jag ser din plantering ute blir jag sugen att plantera en kruka jag med. Måste fixa blommor bara, det har inte börjat säljas här i ödemarken ännu ;0)



~Ingrid

Postat av: ♥ EVA ♥

Älskar min Dramaten ! Skulle kanske bara använda den mer...blink blink...och inte ta bilen till affären :)

Och den funkar himla bra som partybag också...hehe !



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

2011-04-06 @ 15:44:09
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Linda P

Underbar kommentar :) Tur det finns fler som jag... Ska nu bara få sambon till att åka 40 mil... Klurig nöt, kan jag säga! kram

2011-04-07 @ 16:39:09
URL: http://livinglikelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback