Oh, happy day...

Måndag, måndag, min lyckodag....

Nej, jag har inte vunnit på tips eller någonting sån´t - är bara så vardagslycklig idag! Efter jobb, stavgång, lunch, gjort bort viktiga ärenden och vilat en stund så har käre maken och jag städat lägenheten!! Så himla skönt! Nu kan jag ta det lugnt resten av veckan...


Imorgon har jag lunchdate med mellansyster-yster och sedan tror jag att det blir en runda i stadens butiker... behöver lite nytt i garderoben när hösten nalkas! Brukar alltid spara det för länge så allt det fina är slut, iår hänger jag på låset.....


Ha det gott!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jätte fin blogg! :D

Postat av: Malin B

Vad härligt det är när vardagslyckan sprudlar. =)

Det är den bästa lycka, när allt bara känns bra utan att det är något jätte stort som har hänt.

Jag är lite hyperstressad, det är alltid så mycket efter semestern men snart, snart ska jag ge mig tid till att landa jag också.

Kram! (Innan jag springer i väg till andra halvlek i matchen. ;) )

2011-08-15 @ 22:08:58
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: mo

Haha, härligt att läsa. Jag kände precis så idag..efter att ha klippt häckar, buskar, krattat, sopat, målat stuprör o altan, o sen när jag kom ut från maxi efter att ha veckohandlat så bara kände jag..åh, vad jag är lycklig, det bara for över mig :)



Hopppas du hittar lite rolig shopping då, hade inte varit fel med lite nya höstklänningar i garderoben.

Kramar på dig

2011-08-16 @ 22:08:29
URL: http://medaljongen.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas din shoppingdag blev lyckad :)



Ha en skön fortsättning på helgen.

Kramkram

2011-08-20 @ 10:52:24
URL: http://blogg.magnusochselma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback