Förvaring, förvaring....

Hej vännerna!

Måste berätta att det slogs besöksrekord här hos mig igår... fattade ingenting förrän jag blev uppmärksammad på att jag fanns på första sidan hos blogg.se!! Skickar en hälsning till alla som besökte mig igår!
Tack för att ni tittade in och välkomna tillbaka!

Har inte fått så mycket gjort idag heller - förutom ett läkarbesök, igen. Verkar som om torsdagar är min "doktordag". Har vilat och gått en promenad.. that´s it!

Tända ljus brinner hos oss ständigt. Det innebär en massa ljus att förvara och helst ska de vara nära till hands också. Kom på att mina stearinljus skulle passa fint här....


... i fruktfatet! Där ryms också servetterna.....

Värmeljusen har sin givna plats i plåtasken som jag beställde för ett par år sedan via webbshoppen
Magnus och Selma Inredning som bloggvännen Sara driver....


Rymmer säkert 130-150 värmeljus och är dessutom snygg att se på...

Imorgon är det fredag! Härligt! Härligt! Om nu allt går som planerat ska kära vännerna Eva med make och dotter komma och hälsa på. Det är tredje gången gillt!! Nu får ingen bli sjuk eller kylan slå till igen!

Tar helg redan idag så jag önskar er en 
SKÖÖÖN HELG!

 

Kommentarer
Postat av: tina

Hej där! Jajjamensan...jag såg att du var på förstasidan på blogg.se, kul! Vad fint kakfatet är och där är ju perfekt att ha ljusen och servetter till hands, det går ju åt en del ljus nu =)

Hoppas allt är bra med dej. Nu är det snart helg igen,mysigt att träffa goa vänner. Imorgon ska jag och min bror på "after work"(man kan ju afterworka fast man inte jobbar=) ) perfekt sätt att fira in helgen.

Ha en fin helg!



kram/tina

Postat av: Bokmalen

Vilken fin låda till värmeljusen! Jag har oxå mina ljus nära till hands å det gillar jag. ;)

Trevlig helg!

Kramen, Maria

2011-02-04 @ 10:13:10
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: EVA

Plåtburkarna från Sara är helt perfekta till allt !!! Snygga och praktiska och prisvärda = som ett kinderägg...hihi !



Vi är friska och det är inte kallt och det är inte snöstorm...SÅ VI KOMMER !!!



Syns snart vännen !



***

KRAAAM EVA

2011-02-04 @ 11:36:31
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Malin B

Tänkte skriva att jag hoppas verkligen att er träff blev och ser här ovan att det ser ut som det. =) Tredje gången gillt MÅSTE ju verkligen "slå in".

Härligt, fin förvaring. Sådant gillar jag.

Kram!

2011-02-04 @ 18:44:39
URL: http://malinbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback