God morgon lördag...

Så mysigt att solen skiner och termometern just nu står på +-0 grader! Hurra!!!

Har ätit en lååång frukost, läst världsbladet i långsamt tempo och nu ligger lördagen som ett tomt blad framför oss!



Kom att tänka på en kul grej som hände för ett par veckor sedan.

Jag är ju numera en flitig besökera på ett av stadens Apotek och jag var där för att hämta ut medicin...
När allt var expierat säger kvinnan som lämnat ut pillerna..
-"Är det någonting du funderar på?"
-"Ja
, säger jag då, vad gör man med en man som snarkar??"
Kvinnan svarar blixtsnabbt...
-"Lägg honom i ett annat rum!!!"
Förutom att jag blev stum, vilket inte händer ofta, så var minen hos kvinnans kollega värd en million, hennes försök att hålla sig för skratt var obetalbar! :D
Behöver jag säga att jag gillar mitt Apotek och framför allt personalen!
Nästa skratt kom när jag berättade detta för käre maken... förtvivlan är bara förnamnet!

Ha nu en underbar fortsättning av helgen och njut av det vackra vädret!

 


Kommentarer
Postat av: Malin B

Å, jag gillar verkligen folk som bjuder på sig själv. =)

Här tar jag en liten "värmepaus", jag rensar i röran på vinden i dag. Måste smida när järnet är varmt, dvs. när både inspiration och tid finns. Det är liksom inte så ofta men huj så kallt det är där uppe.

Kram!

Postat av: Frida

Frågan nog alla ställer sig är:Har du lytt rådet än? ;-)

2011-02-27 @ 09:38:49
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Frida

Hoppas att du haft en fin helg!

2011-02-27 @ 11:58:01
URL: http://www.trendenser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback