Gardinkappan klar...

Hej vännerna!

En strålande vacker sol har förgyllt tillvaron här i kalla nord idag! Fortfarande är det kallt men om jag inte har missförstått det hela så kommer det snart att bli betydligt behagligare temperaturer!

Sydde gardinkappan till köket igår.. är inte säker på att det blev som jag tänkt mig. Men den får hänga uppe ett tag så får jag se! Kanske får den flytta ut till stugan...



Blir i alla fall glad över att ha mera färg i köket - det kan behövas då basfärgrna är grått och vitt. Förresten, vad så svårt det var att få en någorlunda bra bild av gardinkappan... motljuset ställer till det. Som vanligt när man ändrar en grej så följer flera med, så Vilemoduken fick flytta på sig och en liten rund tablett får agera duk, bytte också ut de vita ljusstakarna mot silvriga.

Har annars inte gjort många knop idag. Åt lunch med Anna på "Ekbergs konditori" sedan blev det en snabb sväng in på "Keramix" sedan sa kroppen... vila...vila...vila... och jag lyssnade! :D

Ses snart!

Kommentarer
Postat av: Karin

Så fint, alltid fint med randigt. Gillar de långa gardinlängderna också. Jag funderar själv på att ha såna vid sidorna, snyggt.



Ha en bra onsdag. Här hos oss slappar vi på fm, brorsan och hans 3 barn kommer vid tiotiden och stannar på lunch. Sen är det dax att jobba 14-22 för min del, suck.



Kram

Postat av: EVA

Blev ju jättesnyggt vännen !!! Lite färg är ju aldrig fel...



Själv tänkte jag på bokrea meeen liiite för kallt...än iaf !



♥ ♥ ♥

KRAAAM EVA

2011-02-23 @ 09:46:56
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kram till dj, fina Liza! Å jag tänker på dej ofta eftersom jag passerar dina fönster rätt ofta:) Har min bästa vän som bor i ett av de höga husen mitt emot er:) så du är ofta i min tankar:)



kramkram

2011-02-23 @ 15:44:52
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se/
Postat av: Malin B

Så snabb du var med att fixa till tyget. Jag tycker att det blev jätte fint. Det är lite typiskt det där att det blir "som ringar på vattnet" att ändra/flytta lite mera när man börjar med något.

Kram!

2011-02-23 @ 19:58:08
URL: http://malinbs.blogg.se/
Postat av: Emma

Bra att du lyssnar på kroppen mamma! Saknar dig! (och pappa) ;)



KRAM

2011-02-23 @ 21:25:23
URL: http://emmabogren.blogg.se/
Postat av: HUSnrNIO

Såg fin ut tycker jag! Härligt med färg lite då och då och att variera sig gör iaf mig väldigt glad=) Ha en trevlig kväll!

2011-02-23 @ 21:45:56
URL: http://www.husnrnio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback